اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سبزوار:

توصیه امام راحل توجه مسئولان به مردم بود

خطیب جمعه شهرستان سبزوار در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در این شهرستان با اشاره به وصیت‌نامه الهی سیاسی حضرت امام راحل گفت: توصیه حضرت امام توجه مسئولان به مردم بود.

توصیه امام راحل توجه مسئولان به مردم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین ابراهیمی با اشاره به وجود قوای سه ‌گانه در کشور افزود: حضرت امام دائما از مسئولان قوای سه گانه می‌خواستند که وحدت را حفظ کنند و از مردم هم می‌خواستند که با دولت همکاری و همراهی کنند.

وی با اشاره به گذشت 35 سال از عمر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امام از مردم می‌خواستند که از ائمه الگو بگیرند و این به این معناست که به الگوهای ثابت ائمه مانند ترویج فرهنگ نماز، احترام به اذان، نشر شعائر اسلامی، احترام به حقوق دیگران و دوری از حرام بپردازیم.

وی با اشاره به سخنرانی تاریخی حضرت امام راحل در سال 43 یادآور شد: حضرت امام در آن دوران که خفقان کامل و استبداد حاکم بود دست به افشاگری علیه نظام طاغوت زدند.

وی با اشاره به رمز موفقیت جامعه اسلامی ادامه داد: رمز موفقیت جامعه اسلامی تعیین هدف و استقامت می‌باشد که حضرت امام به درایت و بهره‌گیری از این رمز بزرگ موفق شدند.

امام جمعه سبزوار با اشاره به سیره عملی حضرت زهرا (س) گفت: حضرت زهرا (س) الگوی تمامی دوران‌ها برای بانوان است و کسی نمی‌تواند ادعا کند که الگویی بهتر از ایشان وجود دارد.

وی ادامه داد: حضرت زهرا (س) نمونه بارز همسرداری، فرزندداری، مدافع و حامی ولایت و حامی نبوت هستند.

وی با اشاره به حادثه زمین لرزه در استان بوشهر تصریح کرد: هموطنان ما در این نقطه از خاک کشور چشم به همدردی ما دارند و مردم نیز مانند گذشته در صحنه امدادرسانی به این عزیزان حضور می‌یابند.

ابراهیمی با اشاره به سالروز ارتش و حماسه سازی‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: رشادت‌های ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بر هیچ‌کس پوشیده نیست. 

وی با اشاره به حضور ارتش در چهار گوشه سرزمین اسلامی اظهار داشت: جایگاه ارتش در کشور جایگاهی ویژه است و این را می‌توان از کلام حضرت امام و مقام معظم رهبری (مدظله) فهمید.

فرمانده لشگر 77 ثامن الائمه خراسان نیز در این مراسم گفت: ارتش دژ مستحکم کشور در برابر تهدیدات دشمن است.

امیر سرتیپ دوم ستاد علی جهانشاهی با اشاره به جایگاه ارتش در جامعه افزود: ارتش امروز مردمی است و با اتکای به ولایت در برابر تهدیدات آماده پاسخگویی است.

وی با اشاره به نقش نیروهای مسلح در کشور خاطرنشان کرد: مهمترین حصار در برابر تجاوزگری نیروهای مسلح یک کشور هستند.  

انتهای پیام/70027/ر40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول