اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با روز فناوری هسته‌ای صورت گرفت

تجدید میثاق سفیر دوستی پیشوا با آرمان‌های والای امام راحل

سید مهدی محور سفیر صلح و دوستی بهزیستی شهرستان پیشوا، فاصله 55 کیلومتری حرم حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع) پیشوا تا مرقد مطهر امام خمینی (ره) را دوید.

تجدید میثاق سفیر دوستی پیشوا با آرمان‌های والای امام راحل

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با روز ملی فناوری هسته‌ای به همت اداره بهزیستی شهرستان پیشوا، سید مهدی محور به نمایندگی از بهزیستی شهرستان پیشوا و با هدف آگاه سازی جامعه رسانه‌ای و افکار عمومی جهانیان با فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای کشور، فاصله 55 کیلومتری حرم حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع) پیشوا تا مرقد مطهر امام خمینی (ره) را دوید.

این حرکت محور با شعار «انرژی هسته‌ای برای همه، سلاح هسته‌ای برای هیچ کس» که طی دو روز برنامه‌ریزی شده است که در تکمیل برنامه یاد شده وی در روز دوم (فردا- چهارشنبه 21 فروردین 1392) از بهزیستی شهرستان ری تا نهاد ریاست جمهوری به مسافت 35 کیلومتر را نیز خواهد دوید.

از نکات جالب این برنامه می‌توان به مراسم رسمی بدرقه محور در حرم امامزاده جعفر پیشوا و با حضور امام جمعه این منطقه، ورزشکاران، مدیران دستگاه‌های اجرایی، خانواده معظم شهدا، مددجویان و توان‌خواهان بهزیستی اشاره داشت.

گفتنی است در طی مسیر سالمندان آسایشگاه خیریه کهریزک به استقبال از سیدمهدی محور پرداختند و وی نیز با حضور در آن مرکز به عیادت از سالمندان پرداخت.

محور در کارنامه خود دویدن از شهر پیشوا تا سایت هسته‌ای نطنز و آرامگاه جهان پهلوان تختی را دارد.

انتهای پیام/2462/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول