اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور گیلان خبر داد

کاهش 53 درصدی تلفات تصادفات درون شهری گیلان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از کاهش 53 درصدی تلفات ناشی از تصادفات درون شهری این استان در فروردین امسال خبر داد.

کاهش 53 درصدی تلفات تصادفات درون شهری گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید تقی‌ امینی پیش از ظهر امروز در جلسه پلیس راهور استان با اشاره به وضعیت تصادفات درون شهری استان اظهار کرد: در فروردین امسال 330 فقره تصادف به وقوع پیوست که 9 فقره آن منجر به فوت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه بیشترین آمار فوت مربوط به عابران پیاده بوده است، اذعان کرد: در مدت مذکور پنج نفر عابر پیاده جان خود را از دست دادند.

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان شناسایی نقاط حادثه‌خیز در معابر درون شهری به‌ویژه رشت، همکاری سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری این شهر با پلیس راهور و کنترل تخلفات حادثه‌خیز را از مهم‌ترین عامل کاهش تصادفات استان دانست.

وی برخورد با تخلفات حادثه‌ساز را در رأس کار پلیس راهور عنوان کرد و یادآور شد: پلیس راهور استان توانست با اجرای طرح‌های مداوم و مقطعی در سال 91 به نتایج مثبتی دست یابد.

امینی مهم‌ترین نتایج اجرای طرح مذکور را کاهش 34 درصدی تلفات رانندگی و کسب رتبه دوم کاهش تصادفات درون شهری استان در سطح کشور نام برد.

وی خاطرنشان کرد: تمام فعالیت و اقدام‌های پلیس راهور در کنار همکاری بسیار موثر رسانه‌های ارتباطی برای اصلاح فرهنگ رانندگی در جامعه و کاهش تخلفات و تصادفات ناشی از آن بوده است.

این مسئول احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی را مورد تاکید رانندگان قرار داد و خواستار همکاری بیشتر مردم با پلیس راهور استان در سال جاری شد.

انتهای پیام/2300/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول