اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار خبر داد

رشد قراردادهای منعقده منطقه آزاد چابهار در ابتدای سال‌جاری

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: قراردادهای منعقده منطقه آزاد چابهار در فروردین‌ماه امسال نسبت به سال گذشته از رشد زیادی برخوردار شده است.

رشد قراردادهای منعقده منطقه آزاد چابهار در ابتدای سال‌جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد چابهار، مصطفی ملک‌زاده اظهار داشت: این سازمان تلاش می‌کند تا با تکیه بر توانمندی‌های داخلی و رویکرد جدید سازمان به منظور حمایت از سرمایه‌گذاری، فعالیت‌های اقتصادی منطقه را ارتقا دهد.

وی ضمن تأکید بر فراهم کردن تسهیلات و بسترهای مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران به ویژه سرمایه‌گذاران بومی در راستای شکوفایی منطقه از رشد قراردادهای منعقده در فروردین‌ماه سال‌جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته خبر داد.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار بیان داشت: بر اساس آمارهای موجود در فروردین‌ماه سال 92 بالغ بر 60 قرارداد در حوزه مدیریت جذب منابع و سرمایه‌گذاری تنظیم و به مرحله عقد قرارداد رسیده است.

ملک‌زاده گفت: از این تعداد 46 درصد مربوط به قراردادهای اجاره و 54 درصد مربوط به قراردادهای واگذاری است که به تفکیک 50 درصد کاربری صنعتی، 38 درصد خدماتی، هشت درصد گردشگری و چهار درصد تجاری هستند.

وی افزود: پس از طی روند و مراحل قانونی و اداری به متقاضیان سرمایه‌گذاری ابلاغ تا در زمینه شروع فعالیت‌های آنان زمین واگذار شود.

انتهای پیام/75002/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول