اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شهرضا:

شعارگرایی راهکار حل مشکلات اقتصادی نیست

امام جمعه موقت شهرضا گفت: مسئولان باید بدانند و آگاه باشند که شعارگرایی راهکار حل مشکلات اقتصادی نیست.

شعارگرایی راهکار حل مشکلات اقتصادی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت الاسلام اصغر قائمی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرضا اظهار داشت: راهکار ترویج اعمال نیک در سطوح مختلف اجتماعی، رعایت اصل تقوا است و حضرت علی (ع) نیز همواره بر رعایت این امر مهم تاکید داشتند.

وی ادامه داد: حضرت زهرا (س) یک الگوی بزرگ برای انسان‌ها در تمامی دوران به شمار می‌روند و همگان باید سیره ایشان در حوزه های مختلف زندگی اجتماعی و فردی را برای رشد و تعالی به کار گیرند.

امام جمعه موقت شهرضا اخلاق مداری در خانواده را از مهم‌ترین مسائلی ذکر کرد که اقشار مختلف جامعه باید نسبت به رعایت آن اهتمام داشته باشند و افزود: رعایت فروتنی و تواضع در خانواده از نکات مهمی است که ائمه (ع) نسبت به رعایت آن تاکید داشته‌اند و ریشه حل بسیاری از مشکلات خانوادگی نیز در توجه به این مهم خلاصه می‌شود.

وی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به فرا رسیدن 10 اردیبهشت سالروز آغاز عملیات بیت‌المقدس در سال 61 گفت: این عملیات غرور آفرین زمینه آزاد سازی خرمشهر را فراهم کرد و باید با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی جایگاه متعالی فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین سفارش‌های شهیدان والامقام در سطوح مختلف جامعه نهادینه شود.

قائمی در ادامه با تشریح وضعیت کنونی جامعه در حوزه اقتصادی بیان داشت: تورم موجود در جامعه مشکلات زیادی را به اقشار مختلف تحمیل کرده است و باید به این موضوع مهم اذعان کنیم که تورم در جامعه ما بدون هیچ قاعده ای در حال افزایش است.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور در سخنرانی اخیر خود وعده 5 برابر شدن یارانه را به مردم داده و از سوی دیگر برخی افراد را متهم به جلوگیری از افزایش میزان یارانه پرداختی به مردم کرده است.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به اینکه افزایش یارانه پرداختی به مردم رشد چند برابر قیمت انرژی و کالاهای مختلف را به همراه دارد، اضافه کرد: مسئولان باید بدانند و آگاه باشند که شعارگرایی راهکار حل مشکلات اقتصادی نیست.

وی با اشاره به سیاست اشتباه دولت در پرداخت یارانه نقدی گفت: در وضعیت کنونی اقشار ثروتمند و فقیر جامعه به میزان برابر یارانه دریافت می‌کنند که این از مصادیق بی‌عدالتی در جامعه است.

انتهای پیام/63011/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول