اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای عالی بسیج حقوق‏دانان سمنان:

وضع قوانین جامع راهکار برون‏رفت از مشکلات اقتصادی است

رئیس شورای عالی بسیج حقوق‏دانان استان سمنان گفت: وضع قوانین جامع، کامل و با دایره شمول گسترده راهکار برون‏رفت از مشکلات اقتصادی است.

وضع قوانین جامع راهکار برون‏رفت از مشکلات اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد روحانی‌مقدم در نخستین جلسه شورای عالی قشر بسیج حقوق‏دانان در سال جدید که با حضور رئیس سازمان بسیج حقوق‏دانان کل کشور و اعضای شورای عالی این قشر در سالن جلسات اداره کل دادگستری استان سمنان برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان «سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» اظهار داشت: سیاست و اقتصاد مستلزم حضور جهادگونه آحاد ملت است.

وی با اشاره به توطئه‌های قدرت‌های استکباری علیه انقلاب و نظام افزود: مقام معظم رهبری با تسلط کامل بر اوضاع جهان با نامگذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تمام نقشه‌های قدرت‌های استکباری را نقش بر آب کرده‌اند.

رئیس شورای عالی بسیج حقوق‏دانان استان سمنان گفت: با توجه به مواجهه کشور با مشکلات و تحریم‌های اقتصادی،‌ مسئولان موظفند با تمام قوا در مقابل تحریم‌ها ایستادگی کنند.

روحانی‌مقدم تبدیل تحریم‌ها به فرصت و حمایت همه جانبه از تولیدات ملی و بومی را راهکار برون‏رفت از تحریم اقتصادی عنوان کرد.

وی تأکید کرد: باید موانع موجود بر سر راه تولیدات ملی برطرف شود و استفاده از تولیدات ملی به یک فرهنگ تبدیل شود.

رئیس شورای عالی بسیج حقوق‏دانان استان سمنان وضع قوانین جامع، کامل و با دایره شمول گسترده را از دیگر راهکارها عنوان کرد و گفت: قوانین وضع شده نباید منحصر به یک پروسه زمانی خاص به عنوان مثال فقط منحصر به سال حماسه اقتصادی باشد.

روحانی‌مقدم بیان کرد: قدرت‌های استکباری در صدد هستند در دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا افرادی در رأس امر قرار گیرند که در دستیابی اهداف شومشان آنها را یاری کنند.

وی گفت: مقام معظم رهبری با درایت و هوشمندی وظیفه همگان را در عرصه سیاست مشخص کرده‌اند و مردم و مسئولان موظفند با حضور فراگیر و گسترده خویش نقشه‌ها و توطئه‌‏های دشمنان را در نطفه خنثی کنند.

رئیس شورای عالی بسیج حقوق‏دانان استان سمنان بیان کرد: مسئولان باید به آحاد مردم در زمینه شرایط کاندیداها اطلاع‌رسانی کنند تا مردم بتوانند انتخابی اصلح داشته باشند.

روحانی‏مقدم افزود: نظام شجره طیبه صالحین در راستای آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی اقشار مختلف مردم بسیار اثرگذار است.

انتهای پیام/2249/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول