اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد خبر داد

پرداخت 8 هزار فقره تسهیلات در ایلام از سوی بانک مهر اقتصاد

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد گفت: سهم استان ایلام از پرداخت تسهیلات طی سال گذشته 8 هزار فقره و معادل 90 میلیارد تومان بوده که به متقاضیان پرداخت شده است.

پرداخت 8 هزار فقره تسهیلات در ایلام از سوی بانک مهر اقتصاد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، غلامحسن نتاج بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 750 هزار فقره تسهیلات پرداخت شد، اظهار داشت: این تعداد فقره تسهیلات طی سال گذشته به درخواست‌کنندگان به این بانک پرداخت شده است.

وی ادامه داد: سهم استان ایلام نیز از پرداخت تسهیلات طی سال گذشته 8 هزار فقره و معادل 90 میلیارد تومان بوده که به متقاضیان پرداخت شده است.

این مسئول اضافه کرد: این بانک مصمم به توسعه مناطق مختلف کشور از جمله استان ایلام است و در این راستا برنامه‌هایی را تدوین کرده که یکی از این برنامه‌ها امکان انتقال منابع از مرکز و استان‌های برخوردار به ایلام است.

نتاج تصریح کرد: اگر مسئولان و مدیران بانک مهر اقتصاد در استان ایلام طرح‌های پیشنهادی برای دریافت تسهیلات را تایید کنند قطعاً از مناطق برخودار منابع به سمت استان ایلام گسیل خواهد شد.

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد گفت: این بانک مصمم است از بین منابع موجود در استان ایلام تسهیلات برای طرح‌های پیشنهادی پرداخت کند.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های بالقوه‌ای در استان ایلام موجود است و این بانک مصمم است این ظرفیت‌ها را بالفعل کند، اضافه کرد: تحقق این موضوع مهم نیازمند عنایت ویژه مسئولان استانی در بخش‌های مختلف است.

نتاج تصریح کرد: در حال حاضر 800 شعبه در اقصی نقاط کشور فعال و دایر است و تصمیمی برای افزایش شعب نیز وجود ندارد.

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد گفت: برداشت من این است که در شرایط فعلی و حتی در نگاه پنج ساله آینده این تعداد شعبه پاسخگوی نیاز جامعه است.

وی با بیان اینکه اگر به فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده عمق‌بخشی داشته باشیم، بهتر از این است که بخواهیم تعداد شعب را توسعه دهیم، اضافه کرد: اگر هم زمانی نیاز باشد قطعاً با اخذ مجوزها شعب مورد نیاز در سراسر کشور را افزایش می‌دهیم.

نتاج با اشاره به اینکه جذب 5.5 درصد از سهم نقدینگی بازار کشور را هدف قرار داده‌ایم تصریح کرد: تاکنون به 5 درصد دست یافته که امیدواریم به هدف نهایی نیز دست یابیم.

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد گفت: درصدد هستیم 65 درصد منابع از محل سپرده‌ها و سرمایه‌گذاران را به صورت تسهیلات خودرو متوسط در اختیار آحاد جامعه قرار دهیم.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری و وظیفه بانک مهر اقتصاد در خصوص تحقق حماسه اقتصادی آن گفت: مشکلاتی که در اقتصاد مطرح می‌شود ناشی از یک عامل نبوده ضمن اینکه بخش‌هایی از مشکلات اقتصادی ما ریشه در بیمارهای مزمن اقتصادی دارد.

این مسئول اضافه کرد: اگر قرار باشد اقتصاد کشور را به سمت بهبود ببریم باید واقعیت‌هایی را در نظر گرفته و آنها را بپذیریم.

نتاج تصریح کرد: اقتصاد تک محصولی یکی از واقعیت‌ها و دردهای اقتصادی کشور است، ما وابستگی دیرینه‌ای که به نفت داشته که مشکلات و منافعی را به دنبال دارد.

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد گفت: امتیاز نفت به عنوان یک سرمایه قابل استخراج و فروش و ارزآور است، اما عیبش این است که نرخی که برای این ارز تعیین میشود این نرخ است که تعیین‌کننده شرایط برای نرخ‌های اقتصاد کشور است.

انتهای پیام/2246/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول