اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

دشمن شهرهای مذهبی را هدف قرار داده است

امام جمعه گلپایگان گفت: دشمن برای شهرهای مذهبی کشور برنامه‌ای حساب شده طراحی کرده و برخی از افراد ناآگاهانه با بدحجابی در این راه به دشمن یاری می‌رسانند.

دشمن شهرهای مذهبی را هدف قرار داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیلی در نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته که در مسجد جامع برگزار شد، اظهار کرد: سست شدن خانواده‌ها، دوری از معنویت و دین گریزی از آسیب‌های اجتماعی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه بدحجابی یکی دیگر از آسیب‌های اجتماعی است، افزود: دشمن برای شهرهای مذهبی کشور، برنامه ای حساب شده طراحی کرده است و برخی از افراد ناآگاهانه با بدحجابی در این راه دشمن را یاری می‌کنند. 

خطیب جمعه گلپایگان تاکید کرد: خانواده‌ها نقش موثری در حجاب دخترانشان دارند و باید با نصیحت و موعظه آنها را به راه راست هدایت کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن هویت جوانان ما را هدف گرفته است و به دنبال نابودی آنان است، تصریح کرد: گلپایگان شهر مرجع پرور و عالم خیزی است و شهدای زیادی برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی تقدیم انقلاب اسلامی شده است و دین‌داران نباید در قبال برخی از ناهنجاری‌های جامعه سکوت کنند و یا بی تفاوت از کنار آن بگذرند.

* شوراها بستر مناسبی برای خدمت گذاری است

نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان با بیان اینکه نهم اردیبهشت ماه روز شوراها نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: شوراها پدیده‌ای نو در انقلاب اسلامی بود و در ابتدا برخی از افراد خالصانه پا به این عرصه گذاشتند و نمایندگی مردم را قبول کردند.

حجت الاسلام اسماعیلی افزود: شوراها بستر مناسبی برای خدمت گذاری به مردم محسوب می‌شود و هنر افراد موفق شورا در این است که بدون چشمداشت مادی برای خدمت رسانی و آبادانی شهر صادقانه، قدم به میدان بگذارند.

وی به حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای در روز 24 خرداد ماه جاری نیز اشاره کرد و گفت: فضای کشور امروزه فضایی انتخاباتی شده و باید زمینه انتخابات رقابتی سالم با حضور همه آحاد مردم پای صندوق‌های رای را فراهم کنیم.

امام جمعه گلپایگان با یادآوری اینکه افراد داوطلب ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از تخریب یکدیگر پرهیز کنند و در تبلیغات اسراف نکنند، بیان کرد: برخی از افراد برای اینکه خودشان را مطرح کنند و برتر نشان دهند به تخریب دیگر داوطلبان می‌پردازند و این افراد باید آگاه باشند انگ زدن و تخریب دیگران کار درستی نیست و این وظیفه هیئت‌های اجرایی و نظارتی انتخابات است که در چارچوب قانون به تأیید صلاحیت افراد اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان ولادت فاطمه زهرا (س) که روز مادر و زن نامیده شده است را گرامی داشت و از آقایان خواست با هدیه‌ای کوچک حتی یک شاخه گل، از زحمات همسرانشان قدردانی کنند و همچنین در این روز به دست بوسی مادرانشان رفته و از مقام شامخ آنان تجلیل کنند.

امام جمعه گلپایگان همچنین روز 12 اردیبهشت و شهادت استاد شهید مطهری و روز معلم اشاره کرد و گفت: این روز را به همه فرهنگ سازانی که لباس مقدس معلمی را به تن دارند، تبریک می‌گوییم.

وی در ادامه به روز 11 اردیبهشت ماه و روز کارگر اشاره کرد و این روز را به جامعه کارگری کشور تبریک گفت.

خطیب جمعه گلپایگان در بخش دیگری از سخنانش به سفر ریاست جمهور به استان اصفهان پرداخت و افزود: وزیر بهداشت و درمان و هیئت همراه در این سفر به شهرستان گلپایگان عزیمت کردند و از نزدیک در جریان مشکلات بهداشتی و درمانی مردم گلپایگان قرار گرفتند و انتظار می‌رود ره آورد این سفر برطرف شدن مشکلات درمانی، بهداشتی و بیمارستانی شهرستان باشد و وعده‌های آقای وزیر بهداشت و درمان جامعه عمل بپوشد.

انتهای پیام/63014/خ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول