اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاشان:

کاندیداها هم‌رزمانی در جبهه سیاسی ملت هستند

نماینده ولی‌فقیه در کاشان، کاندیداهای انتخابات پیش رو را همرزمان یکدیگر در جبهه سیاسی و در عرصه جهاد در برابر دشمن برای دفاع از منافع و مصالح ملت ایران قلمداد کرد.

کاندیداها هم‌رزمانی در جبهه سیاسی ملت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت:‌ باید تمام کسانی که نامزد انتخابات آینده می‌شوند با حرکت در مسیر امام و رهبری نسبت به احوالات و رفتار خود به طور کامل مراقب باشند و تنها با این هدف به عرصه انتخابات پای گذارند که خون شهدا که در راه پاسداری از انقلاب و آرمان‌های آن بر زمین چکید را با خون دل خوردن‌های خود برای نظام و گره‌گشایی از مشکلات مردم پاسخ دهند.

وی با تأکید بر اینکه کسانی که به صحنه انتخابات وارد می‌شوند نباید به دنبال اسم و رسم یا نام و نان باشند تصریح کرد: هر کسی بخواهد از این انقلاب سوءاستفاده کند دچار غضب الهی می‌شود.

امام جمعه کاشان سپس با گرامیداشت روز شوراها با ذکر بندهایی از پیام مقام معظم رهبری برای آغاز به کار آن ابراز داشت: بر اساس یکی از بندهای این پیام می‌توان گفت که کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و... در حقیقت رقیب هم نیستند چراکه هر دو در یک جبهه سیاسی و با هدف قیام در برابر دشمن و دفاع از اقتدار و منافع و مصالح ملی مبارزه می‌کنند بنابراین نباید سعی کنند همدیگر را از صحنه خارج کنند.

نمازی در بخش دیگری از خطبه‌ها با گرامیداشت سالروز شکست تاریخی آمریکا در طبس، به تشریح چگونگی این حادثه پرداخت و آن را دربردارنده درس‌ها و پیام‌های عبرت‌آموز زیادی قلمداد کرد.

نمازی خاطرنشان کرد: در ساعات نیمه شبی که ملت ایران در خواب بودند و نیروهای نظامی، امنیتی و اطلاعاتی کشور نیز از وقوع چنین توطئه‌ای اطلاع نداشتند جز این نیست که امدادی آسمانی و غیبی به یاری اسلام آمد.

وی با بیان اینکه این انقلاب بر اساس قیام فقیهی مجاهد و مخلص شکل گرفته و پایه‌های آن با خون شهدا مستحکم شده است عنوان کرد: پیام مهم این حادثه تاریخی برای ملت ایران آن است که تا زمانی که مردم و مسئولان در مسیر و صراط مستقیمی که امام و رهبری مشخص کرده حرکت کنند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

خطیب نماز جمعه کاشان با گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر و تبریک آن به این جامعه زحمتکش، کارگری را با مفهوم تولید و خلاقیت یکی از صفات خدای سبحان و نشان‌دهنده جایگاه رفیع آن در نظام توحیدی دانست.

نمازی همچنین با گرامیداشت سالروز شهادت حجت‌الاسلام شاه‌آبادی فرزند برومند استاد امام راحل و شهید قائم منتظر، روز عقیدتی سیاسی سپاه و سالروز شهادت معلم بزرگ شهید آیت‌الله مطهری را نیز پاس داشت.

وی سپس به بیان برخی از حوادث مهم جهان اسلام پرداخت و گفت: سیاست آمریکا و اسرائیل در کشور عراق همان توطئه‌ای است که در سوریه در حال انجام است.

عضو خبرگان رهبری تأکید کرد: هدف استکبار از به هرج و مرج کشاندن عراق این است که این کشور را تجزیه کنند به این صورت که شمال آن را که از مناطق کردنشین به شمار می‌رود را از مرکز و جنوب آن جدا سازند.

نمازی همچنین با محکوم کردن تهاجم بودائیان میانمار علیه مسلمانان این کشور که به کشتار و آواره ساختن تعداد زیادی از مردم مسلمان میانماری انجامید آن را نشان دهنده جدی بودن خطر دشمنان اسلام دانست.

 انتهای پیام/63009/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول