اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 – 56

جمشیدی: نیروهای ارزشی باید مسئولیت‎ها را فتح کنند

دبیر تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در گلستان گفت: باید کاری کنیم نیروهای ارزشی و ولایی سنگر به سنگر مسئولیت‎های جامعه اسلامی را فتح کنند.

جمشیدی: نیروهای ارزشی باید مسئولیت‎ها را فتح کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام قربانعلی جمشیدی عصر امروز در جمع اعضای ستاد اجرایی تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در گرگان اظهار داشت: کرسی‎های شوراهای اسلامی شهر و روستا باید در اختیار کسانی که شاخصه‌های لازم را برای خدمتگزاری به نظام، انقلاب و مردم دارند، قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی نیازمند نیروهای شاخص، توانمند، کاربلد، کاردان، اخلاقی، مردمی و پا به رکاب برای رفع معضلات و ایجاد رفاه عمومی است.

مساجد علاوه بر عبادت، باید کانون مسائل فرهنگی و سیاسی باشد

دبیر تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در گلستان؛ تشکیل ستاد ائتلاف را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: این ستاد تلاش می‎کند با گزینش افراد متخصص، متعهد و کارآمد کاندیداهایی را به مردم معرفی کند که از توانایی‌های لازم برای ساختن جامعه‎ای اسلامی و مترقی برخوردار باشند.

جمشیدی بر ضرورت هماهنگی با روحانیت و مساجد تاکید کرد و بیان داشت: انقلاب اسلامی از مساجد شروع شد و سنگر اصلی آنجاست چراکه مساجد کانونی برای اجتماعات مردمی است که علاوه بر عبادت، باید کانون تربیت، مسائل فرهنگی و سیاسی و انجام کارهای مهم باشد.

وی اذعان کرد: ائتلاف یک اصل است که بر مبنای آن پیمانی بسته می‎شود و افراد بر اساس شاخصه‎ها و برنامه‎های هدف‌گذاری شده باید حرکت کنند.

انتخاب اصلح موجب شادی دوستان و سرکوبی بدخواهان است/ مردم خالق حماسه‎های متعدد

دبیر تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در گلستان با تاکید بر اینکه تداوم حضور انقلابی و پرشور مردم در صحنه سیاسی انتخابات و گزینش افراد اصلح موجبات شادی دوستان و سرکوبی بدخواهان و فتنه‎گران است، متذکر شد: مردم باید با چشمانی باز نسبت به انتخاب افراد چه در حوزه شوراها و چه در ریاست جمهوری اقدام کنند.

جمشیدی در پایان گفت: در آزمون 24 خرداد همه باید در پای صندوق‎های رای به تکلیف سیاسی خود عمل کنیم چنانچه در طول این 34 سال مردم خالق حماسه‎های متعددی بودند؛ امسال نیز حماسه‎ای بزرگ در شأن و منزلت ایران اسلامی رقم می‌زنیم.

انتهای پیام/83001/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول