اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان خبر داد

ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی به مناطق زلزله‌زده

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان از ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان به زلزله‌زدگان منطقه شنبه و طسوج خبر داد.

ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی به مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کرم باقری در آیین ارسال کمک‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد دشتستان به زلزله‌زدگان استان بوشهر اظهار داشت: هنرمندان و اهالی فرهنگ و ادب همواره در امور خیر پیشگام بوده‌اند و در جریان زلزله شهرستان دشتی نیز به انحای مختلف با زلزله‌زدگان همدردی کردند.

وی افزود: کمک‌های نقدی و غیرنقدی کانون‌های فرهنگی و هنری دشتستان در چند مرحله به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان از ارسال کمک 22 میلیون ریالی کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان به زلزله‌زدگان منطقه شنبه و طسوج خبر داد.

باقری به حرکت انسان‌دوستانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان دشتستان به منظور ابراز همدردی با زلزله‌زدگان دشتی اشاره کرد و افزود: طی روزهای گذشته مبلغ 22 میلیون ریال از سوی اعضا کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان جمع‌آوری شد که توسط ارگان‌های ذیربط به زلزله‌زدگان اعطا خواهد شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این، کمک نقدی، کمک‌های غیرنقدی هم از سوی این اداره به زلزله‌زدگان ارسال شده که شامل پتو، خرما، مواد بهداشتی، آب، فلاکس و نان است.

این مسئول با تأکید بر اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به حکم وظیفه انسانی همیشه در کمک به نیازمندان پیشگام بوده، به اهمیت بهداشت در این مناطق و بین حادثه‌دیدگان با توجه به شرایط خاص آنها اشاره کرد و متذکر شد: با توجه به کمبود سرویس بهداشتی در مناطق زلزله‌زده و نیاز مبرم مردم به امکانات بهداشتی، از مسئولان انتظار داریم همکاری بیشتری داشته باشند.

وی در پایان عنوان کرد: امیدواریم با تجهیز و راه‌اندازی این سرویس‌های بهداشتی شاهد مرتفع شدن بخشی از نیازهای بهداشتی مناطق آسیب‌دیده از زلزله باشیم.

انتهای پیام/2452/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول