اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور صورت می‌گیرد

جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان در خراسان‌رضوی

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌رضوی گفت: همزمان با سراسر کشور کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان کشور پنجم و ششم اردیبهشت ماه در خراسان‌رضوی جمع‌آوری می‌شود.

جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد ،علی اصغر حاجی نقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زلزله از بلایای طبیعی است و انتظار می‌رود در این راستا هموطنان در نقاط مختلف کشور مساعدت‌های نقدی و غیر نقدی خود را از مردم آسیب دیده دریغ نکنند.

وی با اشاره به زلزله‌های اخیر در استان‌های آذربایجان شرقی، بوشهر و سیستان و بلوچستان از نیمه دوم سال گذشته تاکنون تصریح کرد: با توجه به اینکه زلزله خسارات مالی و جانی را به همراه دارد در زلزله استان‌های فوق، حداقل خسارت جانی و پی آن مساعدت و همیاری مردم را شاهد بوده‌ایم.

حاجی‌نقی بیان کرد: همزمان با سراسر کشور مراسم شکرانه سلامت هموطنان و جمع‌آوری کمک برای آسیب دید‌گان زلزله پنجم و ششم اردیبهشت ماه در خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان‌رضوی افزود: شکرانه در مساجد، حسینیه‌ها، مهدیه‌ها، امامزاده‌ها، تکایا، مزار شهدا، مصلی‌های نماز جمعه همراه با سخنرانی و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای زلزله‌زده‌ها در راستای جبران بخشی از خسارات وارده به آنها انجام می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی دریافت کمک‌های مردمی در دفاتر این نهاد در سطح خراسان‌رضوی گفت: مردم نیک اندیش می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 0103420342008 بانک صادرات در تمام شعب این بانک واریز کنند و در این امر خداپسندانه مشارکت و حضور بهم برسانند.

حاجی‌نقی نقش رسانه را در حضور و مشارکت مردم بی‌بدلیل خواند و اظهار کرد: رسانه‌های جمعی می‌توانند در تحقق و حضور حداکثری مردم در این شکرانه الهی این نهاد را یاری کنند که امیدواریم با مشارکت و همراهی آنها حضور حداکثری مردم تحقق یابد.

انتهای پیام/70001/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول