اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیگیر احداث هتل پنج ستاره و چهار ستاره در اصفهان هستم

ملک‌زاده: اصفهان قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری معنوی جهان را دارد

معاون رئیس جمهور گفت: اصفهان با داشتن اماکن تاریخی و نیز معنوی که بعضا به ثبت جهانی رسیده است، قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری معنوی در جهان را دارد.

ملک‌زاده: اصفهان قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری معنوی جهان را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدشریف ملک‌زاده در جلسه شورای اداری شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه فرمایش‌ رهبر معظم انقلاب را لبیک می‌گوییم، اظهار کرد: امسال سال حماسه‌سازی را به ارمغان می‌آوریم و ائمه جماعات و روحانیون معزز در این زمینه باید تمام آحاد و اقشار مختلف مردم و این حماسه بزرگ را به مردم گوشزد کنند.

وی افزود: فضای کشور بسیار حساس است و بسیاری از رسانه‌های خارجی تبلیغات منفی علیه کشور انجام می‌دهند، اما کشور همیشه سربلند بوده است، چرا که پای این انقلاب خون شهدا ریخته شده است.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: هرکس در هر جایگاه و لباس بخواهد در مقابل این نظام قرار بگیرد رسوا می‌شود، چرا که این مملکت امام زمان (عج) است و بنابراین خون شهدا همیشه سبز خواهد بود و نمی‌گذارد خیلی از افراد سوءاستفاده کنند.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: باید وضعیت اقتصادی و مشکلات را به مردم صادقانه گفت و در این شرایط معاندان به نظام برای پیشبرد مقاصد آمریکا هیچ وقت نتوانستند صادقانه باشند و همواره از کمبودهای نظام جمهوری اسلامی سوءاستفاده کردند و البته ریشه آنها تباهی و فساد است.

ملک‌زاده ادامه داد: کشور جمهوری اسلامی یک نظام مستحکم و ولی فقیه دارد و هر فردی در هر دستگاه و هر جایگاهی که داشته باشد قدرت و محبوبیتش بستگی به حمایت‌های رهبری دارد.

وی با اشاره به برخی جهت‌گیری‌های مغرضانه اضافه کرد: زمانی در این کشور پیگیری مصوبات در دولت‌های گذشته بسیار سخت بود و این در حالی است که اکنون گرفتن مصوبه در این دولت راحت‌تر است.

معاون رئیس جمهور اجرایی شدن 82 درصد مصوبات و نیز تحویل 20 هزار واحد مسکونی مهر را یکی از موفقیت‌های بزرگ دولت عنوان کرد و گفت: اجرایی شدن مصوبات وظیفه دولت است و هر کدام از مصوبات سفرها که در دوران این دولت فرصت اجرایی شدن نیافت دولت‌های بعدی موظف به پیگیری و اجرای آن هستند.

وی با بیان اینکه وزرا و معاونان رئیس جمهور، استان‌ها را از درگیر شدن در بوروکراسی اداری نجات داد، تصریح کرد: دستاوردهای این دولت متعلق به افراد خاصی نیست و این دستاوردها بر اثر عنایات امام زمان(عج) و برکات وجود مقام معظم رهبری حاصل شده است.

ملک‌زاده 196 محصول هنری و نیز 106 مهر اصالت را از جمله موفقیت‌های اصفهان برشمرد و گفت: ثبت معنوی مشهد اردهال از جمله این موارد است که به همت استانداری اصفهان و سازمان میراث فرهنگی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه مصوبات ارائه شده از سوی فرماندار را در جلسه امشب هیئت دولت مطرح و پیگیری می‌کند، از افتتاح موزه بزرگان تا دو هفته آینده خبر داد.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: اصفهان قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری معنوی را دارد و دراین راستا پیگیر احداث هتل پنج ستاره و چهار ستاره در اصفهان هستم.

وی گفت: 8.5 میلیارد تومان برای زیر ساخت و مرمت به بخش میراث فرهنگی استان اصفهان اختصاص دادیم.

ملک‌زاده افزود: 130 مسجد در اصفهان تاکنون مرمت شده و 600 مسجد دیگر در دست مرمت است.

انتهای پیام/63012/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول