اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

خراسان‌رضوی در حوزه کار و کارآفرینی در کشور پیشگام است

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: خراسان‌رضوی با دارا بودن نیروی انسانی فهیم و متخصص در حوزه کار و کارآفرینی در کشور پیشگام است.

خراسان‌رضوی در حوزه کار و کارآفرینی در کشور پیشگام است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد امیرحسین قاضی‌زاده ظهر امروز در مراسم معرفی و تقدیر از کارگران، گروه‌های کار، واحدهای نمونه و زنان کارگر و همچنین مراسم یادواره سردار شهید عبدالحسین برونسی در سالن آمفی‌ تئاتر مجموعه سالن ورزشی کارگران خراسان‌رضوی ضمن تبریک به مناسبت روز کارگر و فرارسیدن هفته زن، اظهار کرد:‌ امیدوارم امسال برای تمامی کارگران و کارفرمایان با توجه به شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی سالی پر خیر و برکت باشد.

وی ادامه داد:‌ با توجه به سه خصوصیت درونی‌سازی اقتصاد مبنی بر تولید، اصلاح سبک زندگی و کاهش وابستگی ارزی به صورت خاص سبب شد که مقام معظم رهبری عنوان اقتصاد مقاومتی به دایره تکالیف حوزه اقتصاد اضافه کنند.

قاضی‌زاده با بیان اینکه محقق شدن درون‌سازی اقتصاد مبنی بر تولید سبب می‌شود دو خصوصیت دیگر نیز تحقق یابد، بیان کرد:‌ تولید در تمامی بخش‌های صنعتی، کشاورزی و خدمات از اهمیت بالایی برخوردار است اما در بخش صنعت به سبب اینکه چرخه اقتصادی را افزایش می‌دهد از اهمیت بیشتری برخوردار است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش استراتژیکی تولید در بخش کشاورزی خاطرنشان کرد: در حوزه صنعت و تولیدات صنعتی ارزش افزوده از جایگاه بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه موفقیت تنها زمانی رخ می‌دهد که همدلی و انسجام میان نیروهای انسانی برقرار باشد، تاکید کرد: خراسان‌رضوی در حوزه کار و کارآفرینی در کشور پیش قدم است و با توجه به امکانات محدود با دارا بودن نیروی انسانی فهیم و متخصص توانسته در تمامی زمینه‌ها به موفقیت دست یابد.

قاضی‌زاده اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم خدمات مطلوبی را در حوزه کار و کارگری در خراسان‌رضوی به ثبت برسانیم و شاهد تحولات اقتصادی فراوانی باشیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با انرژی مضاعف می‌تواند فرصت‌های خوبی را برای خراسان‌رضوی رقم بزند و امیدواریم مشکلات این حوزه برطرف شود.

انتهای پیام/70018/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول