اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بخش خصوصی

410 هزار نفرساعت آموزش مهارتی در همدان ارائه شد

رئیس اداره مؤسسات کارآموزی آزاد همدان گفت: بیش از 410 هزار نفرساعت آموزش مهارتی در این مؤسسات ارائه شده است.

410 هزار نفرساعت آموزش مهارتی در همدان ارائه شد

احسان فراهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در حال حاضر تعداد 182 آموزشگاه خصوصی در سطح استان فعالیت دارند که از این تعداد 29 آموزشگاه در سال گذشته تأسیس شده‌اند.

وی با تأکید بر اهمیت آموزشگاه‌های آزاد، حمایت از بخش خصوصی را یکی از اهداف و سیاست‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای دانست و گفت: تعداد حرفه‌های ارائه شده توسط بخش خصوصی در استان همدان 120 حرفه است که در سه بخش خدمات، کشاورزی و صنعت ارائه شده است.

رئیس اداره مؤسسات کارآموزی آزاد همدان ادامه داد: فناوری اطلاعات، مراقبت و زیبایی، طراحی و دوخت، عمران، برق، اتومکانیک و مکانیک، معدن و مخابرات از جمله رشته‌های آموزشی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد است.

وی افزود: ارائه آموزش‌های مهارتی در حوزه گردشگری، هنرهای تجسمی، بافت، بهداشت و ایمنی، امور مالی و بازرگانی، دوخت‌های سنتی و خدمات آموزشی از دیگر زمینه‌های فعالیت بخش خصوصی در حوزه آموزش مهارت است.

فراهانی با اشاره به وجود آموزشگاه‌های ویژه خواهران، برادران و آموزشگاه‌های دومنظوره بیان کرد: در سال 91، نزدیک به 65 درصد از متقاضیان آموزش‌های مهارتی در این بخش را بانوان تشکیل دادند به طوری که از مجموع 20 هزار و 32 نفر دوره آموزش در آموزشگاه‌ها، بیش از 13 هزار نفر دوره را بانوان آموزش مهارتی دیده‌اند.

انتهای پیام/89002/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول