اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش:

حضور گسترده مردم جایگاه بین‌المللی نظام را تثبیت می‌کند

امام جمعه آبپخش گفت: مردم برای حضور باشکوه در انتخابات و خلق حماسه سیاسی لحظه‌شماری می‌کنند و با حضور گسترده خود در انتخابات جایگاه نظام اسلامی در عرصه بین‌المللی را تثبیت می‌کنند.

حضور گسترده مردم جایگاه بین‌المللی نظام را تثبیت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، حجت‌الاسلام خداداد رضایی عصر امروز در نشست شورای اداری آبپخش اظهار داشت: مقام معظم رهبری هر سال با نام‌گذاری سال خط و مشی حرکت مسئولان را تبیین می‌کنند و در واقع نام‌گذاری سال‌ها بر اساس دغدغه‌های امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) صورت می‌گیرد.

امام جمعه آبپخش خاطر نشان کرد: از تمامی مسئولان و مردم توقع می‌رود، توان خود را برای تحقق شعار سال و لبیک به فرمان رهبری به‌ کار بگیرند.

رضایی با تأکید بر اینکه مردم برای خلق حماسه سیاسی لحظه‌شماری می‌کنند، بیان داشت: هر چه به انتخابات 24 خرداد نزدیک‌ می‌شویم، تحقق حماسه سیاسی نزدیک‌تر می‌شود و باید احساس مسئولیت بیشتری به این موضوع داشته باشیم.

وی اضافه کرد: ما مسئولان وظیفه داریم با خدمت‌رسانی مطلوب به مردم انگیزه حضور گسترده در انتخابات پیش‌رو را در مردم ایجاد کنیم و اگر عملکرد ما به‌ شکلی باشد که سبب دلسردی و یأس مردم شود، به انقلاب و نظام اسلامی خیانت کرده‌ایم.

رضایی یادآور شد: مسئولان با خدمت‌رسانی خود زمینه حضور حداکثری و یکپارچه مردم در انتخابات که زیربنای تحقق حماسه سیاسی است را فراهم خواهند کرد.

این مسئول اذعان داشت: فلسفه وجودی مسئولان در نظام اسلامی خدمت به مردم است و مسئولان وظیفه دارند به بهترین شکل ممکن زمینه رفاه و آسایش مردم را فراهم کنند.

امام جمعه آبپخش با اشاره به سخنی از معمار کبیر انقلاب اسلامی عنوان کرد: مردم ولی‌ نعمت مسئولان هستند و احساس وظیفه و خدمت بی‌منت و صادقانه حق طبیعی مردم است و اگر مسئولی غیر از این را انجام دهد، باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشد.

رضایی، حضور باشکوه و گسترده مردم در انتخابات را از ضروریات جامعه امروز دانست و اذعان داشت: حضور باشکوه مردم در انتخابات آینده سبب تقویت بنیان نظام اسلامی شده و در جایگاه بین‌المللی نظام اسلامی نیز تأثیر مثبت خواهد داشت.

وی ادامه داد: مردم با مشارکت گسترده در انتخابات در حقیقت از اسلام دفاع می‌کنند و هر کسی که مردم تشخیص دهند در مسند شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری قرار می‌گیرد.

امام جمعه آبپخش گفت: اگر فردی که انتخاب می‌شود، رضایت الهی در آن باشد، قطعاً انتخابی مطلوب‌تر خواهد بود و خدمات بیشتری به کشور و نظام اسلامی ارائه خواهد کرد.

رضایی در پایان تصریح کرد: در وهله اول حضور گسترده مردم در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و مردم با حضور باشکوه خود در انتخابات تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول