اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس دانشگاه پیام‌نور فارس

رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور کازرون معرفی شد

با حضور سعید مظلومیان رئیس دانشگاه پیام‌نور فارس، اسدالله جعفری به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور شهرستان کازرون معرفی شد.

رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور کازرون معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، سعید مظلومیان عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه پیام‌نور شهرستان کازرون که با حضور امام جمعه، معاون فرماندار، رئیس دفتر نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: دانشگاه پیام‌نور کشور در حال حاضر با یک‌میلیون و 100 هزار دانشجو به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مطرح است.

وی افزود: این دانشگاه در رشته‌های الکترونیکی، توسعه آموزشی و قطب مجازی در بسیاری از رشته‌ها پیشتاز بوده و جزو دانشگاه‌های برتر جهان اسلام قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه پیام نور فارس گفت: 30 درصد از دانشجویان دانشگاه‌های دولتی در دانشگاه پیام نور مشغول به تحصیل هستند که این خود بیانگر کیفیت بالای آموزشی آن است.

مظلومیان در ادامه ابراز داشت: گزینش دانشجو در دانشگاه‌های پیام‌نور بر اساس معیار بومی بوده که همین امر باعث کاهش مشکلات فرهنگی، اخلاقی و انضباطی در این دانشگاه شده است.

وی اضافه کرد: دانشگاه پیام نور با وجود 4 هزار عضو هیئت علمی در بخش پژوهش و تولید علم جزو 20 دانشگاه برتر قرار دارد.

این مسئول تصریح کرد: این دانشگاه در سطح استان فارس در بخش فرهنگی رشد چشمگیری داشته به طوری که رتبه نخست کشوری را در میان دانشگاه‌های پیام‌نور استان‌ها به خود اختصاص داده است. ‌

مظلومیان ادامه داد: در حال حاضر دانشگاه پیام‌نور در سطح فارس با 44 مرکز و واحد دانشگاهی، 75 هزار دانشجو، 230 عضو هیئت علمی و 65 هزار نیروی اداری و خدماتی به عنوان سومین استان از حیث تعداد دانشجو بعد از استان‌های تهران و اصفهان قرار دارد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور فارس از اضافه شدن شش رشته جدید دیگر در سال تحصیلی جدید در مهر ماه امسال به دانشگاه پیام نور این استان خبر داد و گفت: با پی‌گیری‌هایی که صورت گرفت چهار رشته دکتری از قبیل شیمی تجزیه، ریاضی آنالیز، آمار، ریاضی و مدیریت دولتی نیز به دانشگاه پیام‌نور این استان افزوده می‌شود.

وی افزود: دانشگاه پیام‌نور این استان با وجود توجه مسئولان و مردم از توسعه فضای فیزیکی بسیار خوبی برخوردار بوده به طوری که متراژ زیربنای ساختمانی این دانشگاه هم‌اینک از 40 هزار متر مربع به 130 هزار مترمربع رسیده است.

به گزارش فارس، در این مراسم توسط رئیس دانشگاه پیام‌نور فارس، اسدالله جعفری به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور شهرستان کازرون معرفی و از خدمات اسدالله عباسی رئیس پیشین این دانشگاه تقدیر شد.

انتهای پیام/2448/ق30/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول