اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی ایلام:

میراث فرهنگی خانه دوم مطبوعات است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و میراث فرهنگی استان ایلام گفت: میراث فرهنگی خانه دوم رسانه، مطبوعات و اهل قلم است.

میراث فرهنگی خانه دوم مطبوعات است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، یونس احمدی ظهر امروز در دیدار با شماری از اعضای خانه مطبوعات استان ایلام ضمن قدردانی از حضور اعضای خانه مطبوعات ایلام اظهار داشت: مطبوعات را جزو میراث و فرهنگ ماندگار استان ایلام می‌دانم.

وی ادامه داد: مطبوعات و رسانه‌ها قطعاً برای توسعه و اعتلای استان ایلام موثرند و از نظر بنده میراث فرهنگی خانه دوم مطبوعات استان ایلام است.

این مسئول اضافه کرد: از رفت و آمد مطبوعات و رسانه‌های استان به این دستگاه اجرایی استقبال می‌کنم.

احمدی یکی از علائم پاکی، صداقت و رفتار درست در هر سازمان و دستگاه را منوط به رفت و آمد اصحاب رسانه دانست و تصریح کرد: رسانه‌ها منشأ خلوص و صداقت هستند و کار ایمانی انجام می‌دهند و به هر جایی که پا نهند نیز آن منطقه تقدس خواهد یافت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و میراث فرهنگی استان ایلام گفت: من خودم را مطبوعاتی دانسته و تا ابد به این مجموعه وفادار هستم.

وی ادامه داد: از مطبوعات استان می‌خواهم نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت عدالت‌محور را حمایت کنند و از دوستان و منتقدان این مجموعه نیز تقدیر و تشکر دارم.

رئیس خانه مطبوعات استان ایلام نیز در این نشست گفت: یونس احمدی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام عضو خانه مطبوعات بوده و بر این اساس رسانه‌های استان در خدمت این جایگاه خواهند بود.

حیدر داوودی افزود: پیوند مبارکی بین مطبوعات و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام برقرار شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و نقش کلیدی آن در راستای توسعه استان همه توان مطبوعات در این راستا به کارگیری می‌شود. 

انتهای پیام/2246/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول