اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

یک سوم مدارس کشور توسط خیرین ساخته شده است

استاندار همدان گفت: با بررسی آمار گذشته به این نتیجه می‌رسیم که حداقل یک سوم مدارس ساخته شده در کشور توسط خیرین بوده است.

یک سوم مدارس کشور توسط خیرین ساخته شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌محمد آزاد ظهر امروز در پانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان همدان ضمن تقدیر از کار خداپسندانه خیرین مدرسه‌ساز اظهار کرد: تا جایی که دانش‌آموزان در جامعه تحصیل و خدمت می‌کنند خیرین نیز در ثواب خدمت این افراد سهیم خواهند بود.

وی عبور از مراحل توسعه کمی به کیفی‌سازی در مدارس را نکته مهم دیگر دانست و گفت: امروز شاهد نوسازی و هوشمندسازی مدارس هستیم که کیفی‌سازی مدارس را باعث شده است.

استاندار همدان از خیرین با عنوان فرهنگ‌سازان کارهای خیر در جامعه یاد کرد و افزود: کار خیرین مدرسه‌ساز شاید ظاهری از خشت و گل باشد اما آنها باعث ایجاد و ترویج فرهنگ خیر بودن در جامعه شدند.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب اکثر نقاط کشور فاقد مدرسه بودند افزود: در روستاها و بسیاری از شهرها امکان تحصیل وجود نداشت و تنها برای معدودی از افراد این امکان وجود داشت.

آزاد تصریح کرد: با پیروزی انقلاب و تصویب قانون اساسی و ساخت مدارس در تمام نقاط امکان تحصیل برای همه در سراسر کشور محقق شد.

وی ورود خیرین مدرسه‌ساز در امر مدرسه‌سازی را یادآور شد و اظهار داشت: کمبود اعتبارات دولتی در اوایل شروع کار باعث شد تا جمعی از خیرین کار مدرسه‌سازی را در نقاط مختلف و محروم کشور آغاز کنند.

استاندار همدان در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد مجمع خیرین مدرسه‌ساز در سراسر کشور اقدام مبارکی بود تا در جای جای کشور آثار کار خیرین مدرسه‌ساز دیده شود.

انتهای پیام/89017/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول