اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

مدارس و دانشگاه‌های گلپایگان بر اثر وقوع زمین لرزه تعطیل شدند

بر اثر وقوع زمین لرزه 4.9 ریشتری صبح امروز در گلشهر در 6 کیلومتری گلپایگان تمامی مدارس و دانشگاه‌های گلپایگان تعطیل شدند.

مدارس و دانشگاه‌های گلپایگان بر اثر وقوع زمین لرزه تعطیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، صبح امروز زلزله‌ای به بزرگی 4.9 ریشتر شهرستان گلپایگان و شهر گلشهر از توابع آن را لرزاند.

دقایقی پس از وقوع زلزله جلسه مدیریت بحران با حضور تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران در فرمانداری گلپایگان تشکیل شد.

فرماندار گلپایگان در این جلسه به بیان وضعیت شهر گلپایگان و گلشهر پرداخت و گفت: با توجه به گزارش‌های ارسالی یک باب منزل قدیمی و فرسوده در شهر گلشهر که هیچ سکنه‌ای در آن حضور نداشته به طور صد درصد تخریب شده است.

محسن حسین میرزایی با بیان اینکه برخی از خانه‌های گلشهر و گلپایگان دچار خسارت جزیی شده است، تصریح کرد: ترک خوردگی و شیشه شکستن برخی از منازل مسکونی نیز گزارش شده است.

وی با بیان اینکه چند نفر از مردم این دو شهر دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند، افزود: تاکنون سه نفر دچار دررفتگی شانه و دست و پا شده‌اند و به بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان منتقل شده‌اند.

فرماندار گلپایگان اظهار کرد: تمامی مدارس، مهدهای کودک، آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌های شهرستان امروز در گلپایگان تعطیل اعلام شده است.

حسین میرزایی تاکید کرد: زیرساخت‌های شهری مانند آب، برق، گاز و تلفن دچار هیچ مشکلی نشده است.

وی یادآور کرد: نیروهای امدادی هلال احمر، اورژانس، بیمارستان و مراکز درمانی، نیروهای نظامی و انتظامی در آماده باش کامل به سرمی‌برند.

فرماندار گلپایگان بیان کرد: اعضای ستاد مدیریت بحران علاوه بر اینکه در آماده باش کامل به سر می‌برند مراقب وضعیت روانی مردم نیز هستند. 

انتهای پیام/63014/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول