اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت و تجارت کرمان خبر داد

توزیع شکر 1500 تومانی در کرمان

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان از توزیع سهمیه اختصاصی شکر به استان کرمان به مبلغ هر کیلوگرم، یک‌‌هزار و 500 تومان خبر داد.

توزیع شکر 1500 تومانی در کرمان

محسن سلاجقه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده، مقدار 5 هزار و 500 تن شکر به استان کرمان اختصاص داده شده است که در حال توزیع است.

وی با اشاره به اینکه قیمت هر کیلو شکر مبلغ یک‌هزار و 500 تومان تعیین شده است، افزود: مردم برای تأمین کالای مورد نظر به فروشگاه‌های بزرگ معتبر و یا زنجیره‌ای و همچنین اتحادیه‌های مصرف کارمندان دولت در سراسر استان کرمان مراجعه کنند.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان خاطر نشان کرد: گزارش هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی و احتکار از طریق تلفن 124 معاونت بازرسی سازمان قابل رسیدگی است و با متخلفان در اسرع وقت برخورد قانونی می‌شود.

وی همچنین از توزیع ذرت در سطح تولیدکنندگان مرغ و تخم‌مرغ در استان کرمان خبر داد و گفت: تولیدکنندگان مرغ و تخم‌مرغ در سطح استان می‌توانند برای تهیه خوراک دامی خود و ذرت مورد نیاز به اداره کل پشتیبانی امور دام مراجعه کنند.

انتهای پیام/2446/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول