اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شبکه تعاون روستایی خراسان شمالی

39 هزار تن نهاده‌های دامی در خراسان شمالی توزیع شد

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان شمالی گفت: شبکه تعاون روستایی استان طی سال گذشته 39 هزار و 42 تن نهاده دامی را خرید و در سطح استان توزیع کرده است.

39 هزار تن نهاده‌های دامی در خراسان شمالی توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی خراسان شمالی، علیرضا توسلی‌نیا اظهار کرد: شبکه تعاون روستایی استان طی سال گذشته 9 هزار و 650 تن کنسانتره، 363 تن تفاله و دو هزار و 938 تن کنجاله سویا خرید و میان تولیدکنندگان واحدهای دام و طیور استان توزیع کرد.

وی افزود: این شبکه در سال گذشته چهار هزار و 478 تن جو، سه هزار و 792 تن گندم، دو هزار و 320 تن ذرت، 9 تن کاه عدس همچنین 15 هزار و 492 تن سبوس خرید و میان تولیدکنندگان واحدهای دام و طیور استان توزیع کرده است.

توسلی‌نیا در ادامه به تأمین و توزیع نهاده‌های کشاورزی در سطح استان نیز اشاره داشت و گفت: شبکه تعاون روستایی استان طی سال گذشته دو هزار و «915» تن انواع بذرهای گندم، جو، ذرت، سبزی و صیفی و سایر بذور را تأمین و در بخش کشاورزی استان توزیع کرده است.

وی تصریح کرد: این شبکه طی سال گذشته 16 هزار و 555 تن انواع کود شیمیایی از جمله اوره، ماکرو، سولفات و نیترات آمونیوم تأمین و در بخش کشاورزی استان توزیع کرد.

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان شمالی گفت: این شبکه طی این مدت 195 هزار و 521 کیلوگرم لیتر انواع سموم از جمله حشره کش و علف کش را تأمین و توزیع کرده است.

انتهای پیام/63001/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول