اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی خبر داد

امکان افزایش سهمیه بهسازی مساکن روستایی آذربایجان‌غربی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: در صورت وجود متقاضی سهمیه 9 هزار نفری بهسازی مساکن روستایی آذربایجان‌غربی در سال جاری افزایش می‌یابد.

امکان افزایش سهمیه بهسازی مساکن روستایی آذربایجان‌غربی

ایوب عزیزی سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به مراحل مختلف ساخت واحدهای مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اظهار داشت: علاوه بر نظارت کارشناسان فنی بنیاد مسکن در قالب نظام فنی روستایی بر مراحل ساخت این واحدها، 400 تکنسین و مهندس عمران و 120 نفر ارائه دهنده خدمات فنی مهندسی در آذربایجان‌غربی در مراحل مختلف تهیه نقشه و اجرای واحدها فعالیت می‌کنند.

وی بر احداث واحدهای مسکونی در قالب آئین‌نامه‌ها و اجرای دقیق استانداردها تاکید کرد و گفت: بر اساس ارزیابی وزارت راه و شهرسازی در ارتباط با فعالیت‌های ساخت مسکن روستایی که همه ساله انجام می‌شود، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی در سه سال گذشته رتبه نخست کشوری را کسب کرده است.

عزیزی به سهمیه 9 هزار نفری طرح ویژه بهسازی مساکن روستایی آذربایجان‌غربی در سال جاری اشاره کرد و ابراز داشت: از نظر افزایش تعداد این واحدها محدودیتی وجود ندارد و در صورت وجود متقاضی این سهمیه قابل افزایش است.

وی ادامه داد: در این زمینه تشکیل پرونده و معرفی متقاضیان به بانک آغاز شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی افزود: در زلزله اخیر آذربایجان‌شرقی احداث 2 هزار و یکصد واحد مسکن روستایی در این استان به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی واگذار شد و این واحدها پس از احداث مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/61010/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول