اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

520 داوطلب برای انتخابات شوراها در اسدآباد ثبت نام کردند

فرماندار اسدآباد گفت: 520 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان اسدآباد ثبت‌ نام کردند.

520 داوطلب برای انتخابات شوراها در اسدآباد ثبت نام کردند

حمزه عبدکوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با اشاره به پایان ثبت ‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی، اظهار داشت: از تعداد 520 نفر داوطلب ثبت نامی در شهرستان اسدآباد، 40 داوطلب مربوط به شهر اسدآباد، 10 داوطلب در شهر آجین، 130 داوطلب مربوط به بخش پیرسلمان و 340 داوطلب مربوط به بخش مرکزی است.

 وی مسن‌ترین داوطلب ثبت‌نامی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را 88 سال و  کم‌سن‌ترین داوطلب 25 سال خواند و افزود: تعداد 560 نفر از داوطلبان ثبت نام شده آقا و چهار نفر خانم است که دو نفر از بانوان در بخش مرکزی و دو نفر در شهر اسدآباد هستند.

 فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه شهرستان اسدآباد دارای دو شهر آجین و اسدآباد و دو بخش مرکزی است، افزود: طبق قانون در این شهرها پنج عضو اصلی و دو نفر علی‌البدل برای شوراها انتخاب می‌شوند.

عبدکوند با بیان اینکه شهرستان اسدآباد دارای 110 هزار نفر جمعیت است، تصریح کرد: هنوز میزان واجدین شرایط رأی مشخص نشده است.

وی اساس و ریشه شوراها را مشورت دانست و گفت: نقش دهیاران در انتخابات شوراها برجسته و ضروری است چرا که باید آنان مردم را برای حضوری پرشور و گسترده تشوق و ترغیب کنند.

عبدکوند یادآور شد: در بخش مرکزی 188 نفر عضو و در بخش پیرسلمان 81 نفر، در شهر اسدآباد 9 نفر عضو و در شهر آجین پنج نفر عضو نیاز است که شوراهای اسلامی در روستاها و شهر را تشکیل دهند.

چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه 24 خردادماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89008/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول