اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار زهک خبر داد

ثبت‌نام 621 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی زهک

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان زهک گفت:621 نفر در حوزه شهری و روستایی برای انتخابات شوراهای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 621 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی زهک

امیر دهمرده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: از مجموع 621 نفر ثبت‌نام شده، 610 نفر مرد و 11 نفر آنان زن هستند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان زهک عنوان کرد: 170 شعبه اخذ رای برنامه‌ریزی شده و تمام امکانات لازم برای انتخاباتی سالم و پرشور در شهرستان زهک فراهم شده است.

این مسئول گفت: انتخابات ریاست جمهوری بالاترین نماد در عرصه سیاسی است که اراده آحاد مردم برای انتخاب سرنوشت چهار سال آتی متجلی می‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری گفت: مردم با گوش دادن به فرمایشات رهبری و با حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری می‌توانند عرصه سیاسی بسیار مهمی را به وجود آورند.

دهمرده با اشاره به ضرورت شرکت ملت ایران در انتخابات سال 92 اذعان داشت: این انتخابات نخستین آزمون تعیین رئیس جمهور و شورا‌های اسلامی توسط خود مردم است.

انتهای پیام/75004/ن10/ث3001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول