اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بیرجند خبر داد

برگزاری 140 کارگاه مهارت‌آموزی در بهزیستی بیرجند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بیرجند با بیان اینکه کارگاه‌های مهارت آموزی در راستای آگاه‌سازی افراد برگزار می‌شود، گفت: در این راستا طی سال گذشته تعداد 140 کارگاه مهارت‌آموزی در بهزیستی بیرجند برگزار شده است.

برگزاری 140 کارگاه مهارت‌آموزی در بهزیستی بیرجند

حسن شرفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به برگزاری کارگاه‌های مهارتهای زندگی اظهار کرد: این کارگاه‌ها در راستای آگاه‌سازی و مهارت‌آموزی افراد با همکاری واحد پیشگیری بهزیستی بیرجند صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته تعداد 140 کارگاه مهارت‌آموزی در این شهرستان برگزار شده است، خاطر نشان کرد: تعداد 10 کارگاه آموزش مهارت‌های زندگی در محیط کار در سال گذشته برای 340 نفر برگزار شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بیرجند اضافه کرد: تعداد 22 کارگاه آموزش مهارت‌های پیش دبستان برای 800 نفر در سال گذشته در این اداره برگزار شده است.

شرفی ادامه داد: تعداد 51 کارگاه آموزش مهارت در محلات طی سال گذشته برای 2 هزار و 500 نفر برگزار شد.

وی تعداد کارگاه‌های آموزش مهارت در مدارس را 15 مورد عنوان کرد و گفت: این کارگاه‌ها برای یک‌هزار و 400 نفر طی سال گذشته برگزار شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بیرجند افزود: همچنین تعداد 31 کارگاه آموزش زندگی خانواده برای 890 نفر طی سال گذشته صورت گرفت.

شرفی، تعداد کارگاه‌های آموزش پیش از ازدواج را 11 مورد برشمرد و ادامه داد: این کارگاه‌ها برای 240 نفر در سال 91 برگزار شد.

وی با اشاره به اهداف مشاوره اظهار کرد: مشاوره با هدف فرهنگ‌سازی مشاوره و راهنمایی و به منظور دسترسی آسان افراد، خانواده‌ها و جامعه است که خدمات رایگان مشاوره فردی، خانوادگی، ازدواج و مشاوره تحصیلی طی سال گذشته ارائه شده که هزینه این خدمات 21 میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/69008/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول