اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون ووشو

محمد نوری سرپرست تیم‌های ملی ووشو شد

رئیس فدراسیون ووشو طی حکمی محمد نوری، مربی و داور A جهانی و نایب‌ رئیس آقایان هیئت ووشو استان قزوین را برای دومین سال پیاپی به عنوان سرپرست تیم‌های ملی ووشو در چهار رده‌ سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان منصوب کرد.

محمد نوری سرپرست تیم‌های ملی ووشو شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین مهدی علی‌نژاد در این ابلاغ آورده است: با عنایت به سوابق، تجارب، تعهد و عملکرد شایسته‌ شما در رقابت‌های آسیایی 2012 ویتنام و جهانی ماکائو جنابعالی را به سمت سرپرست تیم‌های ملی ووشو در سال 92 منصوب کرده و امید است که با اتکا به خداوند متعال و همکاری با این فدراسیون در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید.

رئیس فدراسیون ووشو افزود: رقابت‌های 2013 آسیا در رده‌ سنی جوانان در کشور فیلیپین، مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان در کشور مالزی و سومین دوره مسابقات همبستگی کشورهای‌ اسلامی از مهم‌ترین رویدادهای بین‌المللی فدراسیون ووشو است.

علی‌نژاد عنوان کرد: نخستین مرحله رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم‌های ملی در بخش جوانان دوم اردیبهشت و بزرگسالان هشتم اردیبهشت با حضور نفرات اول تا سوم مسابقات قهرمانی کشور در آکادمی ووشو برگزار می‌شود.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی ووشو جوانان از یکم تیر ماه و اردوی تیم ملی بزرگسالان از پنجم مرداد ماه آغاز خواهد شد.

انتهای‌ پیام/77012/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول