اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئییس هیئت دو و میدانی همدان:

دختران دونده همدانی در کشور طلایی شدند

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان همدان از درخشش دختران دونده همدانی در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان کشور خبر داد.

دختران دونده همدانی در کشور طلایی شدند

لیلا مرادی‌عاشور در گفت‌وگو  با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان برای شناسایی برترین‌های مواد مختلف به مدت دو روز با حضور ورزشکاران از 31 استان کشور در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد که دختران دونده همدانی با مربیگری زهرا ضمیری خوش درخشیدند.

وی افزود: این رقابت‌ها در مواد 100، 200، 400، 800، 1500، 3000 متر سرعت، 100، 400 و 2000 متر با مانع، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک، پرتاب چکش، 4 در 100 متر امدادی، پرش ارتفاع، پرش طول و پرش سه گام برگزار شد که تیم منتخب استان همدان با 9 شرکت‌کننده در مواد مختلف حضور داشت.

نایب رئیس هیئت دو و میدانی همدان تصریح کرد: در ماده 100 متر سرعت نماینده شایسته همدانی موفق شد با رکورد 13.2 ثانیه بعد از دونده خراسان رضوی در جایگاه دوم و به نایب قهرمانی این مسابقات دست یافت.

به گفته وی در ماده 100 متر با مانع دیگر دونده استان عملکرد خوبی داشت و تنها با یک دهم ثانیه با رکورد 19.3 ثانیه بعد دوندگان خراسان رضوی، گیلان و اصفهان به عنوان چهارمی بسنده کرد.

مرادی‌عاشور خاطرنشان کرد: دونده مستعد و خوش‌آتیه همدانی نسترن اکبری موفق شد در ماده 1500 سرعت زودتر از رقبا از خط پایان گذشت و به عنوان قهرمانی و مدال طلای این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

وی یادآور شد: مربیان تیم ملی کشورمان برترین‌های مواد مختلف این مسابقات به منظور حضور در بازی‌های آسیایی نوجوانان نانجینگ چین به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت خواهند شد که زمان و مکان اعلام خواهد شد.

نایب رئیس هیئت دو و میدانی همدان یادآور شد: با تمرینات خوبی که در سال‌های اخیر در بخش بانوان زیر نظر مربیان دوره‌‌دیده هیئت انجام می‌شود بانوان دونده استان با تمام به توان به رقابت در این مسابقات پرداختند و نتایج خوبی کسب شد.

وی گفت: در سال جاری قطعاً خبرهای خوشی از دو و میدانی استان به خصوص در بخش بانوان به گوش خواهد رسید.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول