اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خدابنده خبر داد

ثبت‌نام 1080 نفر برای عضویت در شوراهای خدابنده

فرماندار خدابنده گفت: هزار و 80 نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 1080 نفر برای عضویت در شوراهای خدابنده

علی یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان آمار قطعی شرکت‌کنندگان برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان خدابنده را هزار و 80 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 666 نفر انتخاب می‌شوند.

وی از ثبت‌نام 89 نفر برای عضویت در حوزه‌های شهری شهرستان خدابنده خبر داد و افزود: 991 نفر هم در حوزه‌های روستایی این شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند.

فرماندار خدابنده تعداد روستاهای این شهرستان را 192 روستا اعلام کرد و گفت: انتخابات شوراهای اسلامی در این شهرستان در پنج شهر نیز برگزار می‌شود.

وی تعداد اعضای لازم در تشکیل شورای شهر قیدار را هفت و در چهار شهر دیگر پنج نفر عنوان کرد و ادامه داد: انتخابات شوراها در 80 درصد از روستاهای شهرستان خدابنده برگزار می‌شود.

یوسفی از برگزاری انتخابات در 197 روستا در سطح شهرستان خدابنده خبر داد و افزود: انتخابات این شهرستان در 245 شعبه انتخاباتی برگزار می‌شود.

وی از برگزاری انتخابات در 40 شعبه اخذ رای در حوزه‌های شهری خبر داد و افزود: انتخابات در 205 شعبه اخذ رای روستایی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است، از مجموع 89 نفر کاندیدا در شهرهای شهرستان خدابنده سه نفر خانم و بقیه آقا و از مجموع 991 نامزد روستایی 15 نفر خانم هستند.

انتهای پیام/73004/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول