اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار قزوین صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از بوستان امام‌ علی (ع) بویین زهرا

شهردار بویین زهرا گفت: فاز دوم بوستان امام‌ علی (ع) بویین زهرا با حضور استاندار قزوین بهره‌برداری می‌شود.

بهره‌برداری از بوستان امام‌ علی (ع) بویین زهرا

علی صفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به اهمیت توسعه فضای سبز شهر بویین زهرا اظهار داشت: با توجه به نیاز شهروندان به تفرجگاه‌های طبیعی، طرح احداث بوستان امام‌ علی (ع) در منطقه آق‌امام شهر بویین زهرا در 400 هکتار در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار بویین زهرا افزود: فاز نخست بوستان بزرگ امام‌ علی (ع) شهر بویین زهرا در سال گذشته با همت و اهتمام شهرداری به بهره‌برداری رسید.

وی عنوان کرد: بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار برای بهره‌برداری از فاز نخست مجموعه بزرگ گردشگری شهر بویین زهرا هزینه تخصیص یافته است.

شهردار بویین زهرا، امکانات و تجهیزات مستقر در بوستان اما‌م علی را ویژه استفاده تمام خانواده‌ها و شهروندان اعلام کرد و افزود: طرح بوستان امام‌ علی (ع) شهر بویین زهرا به گونه‌ای است که تمام افراد بتوانند از آن استفاده کنند و زمینه جلب رضایت‌مندی بیشتر شهروندان از برنامه‌های شورای شهر فراهم شود.

صفری ادامه داد: بوستان گردشگری امام‌ علی (ع) شهر بویین زهرا در مجموع در پنج فاز تکمیل و اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: استقبال گسترده شهروندان اطراف شهر بویین زهرا برای استفاده از فضای طبیعی بوستان، شهرداری و شورای اسلامی شهر بویین زهرا را بر آن داشته است تا در سال جاری به توسعه فاز‌های بوستان اقدام کند.

شهردار بویین زهرا همچنین از بهره‌برداری قریب‌الوقوع فاز دوم بوستان امام علی (ع) شهر بویین زهرا با حضور استاندار قزوین خبر داد.

انتهای پیام/77005/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول