اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر عنوان کرد

شهیدان گمنام تندیس زیبای دلیری و استقامت ملت ایران

استاندار بوشهر گفت: شهیدان گمنام تندیس زیبا و ماندگار سرافرازی، سلحشوری و میراث جاودان استقامت و دلیری ملت ایران هستند.

شهیدان گمنام تندیس زیبای دلیری و استقامت ملت ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند در پیامی به مناسبت تشییع پیکر پاک شهدای گمنام در استان بوشهر تاکید کرد: بی تردید استواری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک و مقدس این پرستوهای مهاجر و تمامی شهدا و ایثارگرانی است که در راه ترویج ارزش‌های اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکرده و تا نثار جان شیرین خویش در این راه پایداری نمودند.

وی در بخش دیگری از این پیام تصریح کرده است: شهیدان گمنام تندیس زیبا و ماندگار سرافرازی و سلحشوری و میراث جاویدان استقامت و دلیری ملت ایران هستند که باعشق خود به اهل بیت(ع) و لبیک به فرمان پیر و مرادشان حضرت امام راحل(ره) مصادیق بارز وفاداری و فداکاری گردیدند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه مردم استان بار دیگر با حضور گسترده خود در تشییع پیکر شهیدان، دین خود را به شهیدان ادا خواهند نمود، اضافه کرده است: مردم غیور استان بوشهر که سرشار از روحیه فداکاری و ایثار و به عنوان سمبل مقاومت در کنار خلیج فارس هستند، همواره در کنار ولایت و حافظ سنگرهای معنوی و دفاع از اصول و ارزش‌ها بوده‌اند و این بار نیز با حضور گسترده و چشمگیر خود در تشییع پیکر پاک شهیدان، دین خود را به اسلام عزیز و شهدای گلگون کفن ادا خواهند نمود.

انتهای پیام/66006/ب/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول