اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

مادران شهیدان الگوی صبر و استقامت هستند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مادران شهیدان والامقام الگویی از صبر و استقامت در جامعه محسوب می‌شوند.

مادران شهیدان الگوی صبر و استقامت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حاتم ناروئی به همراه جمعی از مدیران ستادی استانداری با حضور در میان خانواده شهیدان محمدعلی، علیرضا و حسینعلی ارجمندی و محمدحسین فاضلی، یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.

وی در این دیدارهای صمیمی عزت، اقتدار، عظمت، سربلندی و پیشرفت ملت ایران را مرهون خون پاک شهدا عنوان کرد و افزود: بدون شک سرافرازی امروز ایران اسلامی به برکت مقاومت و پایداری تمام کسانی است که در مسیر آرمان‌های والای انقلاب اسلامی حرکت کردند.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شهدا کسانی هستند که با لبیک گفتن به فرمان رهبر و مقتدایشان از با ارزش‌ترین سرمایه انسانی که جانشان بود گذشتند تا امروز جامعه در آسایش و امنیت کامل بسر برد و وظیفه ما در قبال خانواده معظم شهدا و یادگاران آنان بسیار سنگین است.

ناروئی بیان کرد: آرامش و آسایش امروز کشور را مدیون شهیدانی هستیم که با نثار خون خود درخت انقلاب، آزادی و آزادگی ایران را آبیاری کردند.

وی در دیدار با مادر شهیدان ارجمندی، بیان داشت: از دست دادن سه عزیز از یک خانواده بسیار جانسوز است و مادر این شهیدان را باید الگوی صبر و استقامت دانست.

استاندار سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از مادر شهیدان ارجمندی اذعان داشت: از ابتدای فعالیت خود در سمت استاندار سیستان و بلوچستان از اولویت‌های کاری بنده حضور در منازل شهدا و دیدار با خانواده این عزیزان بوده که به یاری خداوند تاکنون توانسته‌ایم این امر را میسر سازیم.

ناروئی همچنین با حضور در منزل شهید محمدحسین فاضلی و دیدار با همسر و فرزندان این شهید اظهار داشت: شهدا در اوج پرواز ایمان و عشق، انسان‌هایی مخلص بوده و از جان و مال و زن و فرزند خود گذشتند تا خاک کشورشان را جاودانه حفظ کنند.

وی به دوران مسئولیت شهید در سمت بخشدار میرجاوه اشاره کرد و افزود: شهید فاضلی از کارکنان وزارت کشور بود که تا هنگام شهادت در مسئولیت‌های مختلف به مردم استان خدمت کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از خانواده شهید فاضلی بیان کرد: خانواده شهدا دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند و امروز وظیفه مسئولان است که نسبت به تکریم خانواده شهدا و یادگاران آنان احساس مسئولیت بیشتری کنند.

انتهای پیام/75002/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول