اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-33

969 داوطلب برای انتخابات شوراهای قائمشهر ثبت‌نام کردند

فرماندار قائمشهر گفت: با داوطلب شدن 969 نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا، اجرای انتخابات در تمامی روستاهای قائمشهر قطعی شد.

969 داوطلب برای انتخابات شوراهای قائمشهر ثبت‌نام کردند

علی پیرفلک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان قائمشهر با بیان اعلام آمادگی 969 کاندیدای چهارمین دوره از انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان قائمشهر اظهار داشت: تعداد داوطلبان شهر قائمشهر 122 نفر و تعداد داوطلبان شهر جدیدالتاسیس ارطه 47 نفر اعلام شد.

وی تعداد افرادی را که از روستاهای بخش مرکزی قائمشهر ثبت‌نام کردند 800 نفر ذکر کرد و افزود: 43 نفر از شرکت‌کنندگان از بانوان هستند.

فرماندار قائمشهر از استقبال 58 بانوی قائمشهری برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی این دوره شوراها خبر داد.

بخشدار بخش مرکزی قائمشهر نیز در ادامه این گفت‌وگو به خبرنگار فارس اظهار داشت: بالاترین آمار شرکت‌کننده از روستاهای خطیرکلا، وسطی کلا و جنید لاکپل با 16 داوطلب گزارش شده است.

حجت‌الله مولایی خاطرنشان کرد: در این دوره از انتخابات از 108 روستای بخش مرکزی، 92 روستا شورای سه نفره و 16 روستای دیگر شورای روستایی پنج نفره خواهند داشت.

وی در ادامه از حضور کاندیداهایی از جامعه پزشکی و روحانیت در این بخش خبر داد و افزود: داوطلبان شرکت‌کننده از دارندگان مدارک ارشد تحصیلی تا افرادی با سواد خواندن و نوشتن را شامل می‌شوند.

وی همچنین بیان کرد: در میان شرکت‌کنندگان، مسن‌ترین داوطلب 70 سال و جوان‌ترین نیز 25 سال گزارش شد.

مولایی با اشاره به 108 روستای بالای 20 خانوار بخش مرکزی شهرستان قائمشهر ابراز داشت: با یاری خداوند و حضور گسترده مردم در 100 درصد روستاهای این بخش به علت به حدنصاب رسیدن تعداد داوطلبان، انتخابات شورای اسلامی روستاها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و عادلانه با ثبت‌نام کاندیداها در روستاهای قائمشهر فراهم شده است حضور مردم در انتخابات را نشان از شعور بالای سیاسی و علاقمندی آنان برای شرکت در تصمیم‌گیری برای سرنوشت خود و پشتوانه محکم افراد منتخب برای اجرای سیاست‌های نظام دانست.

انتهای پیام/86008/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول