اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بسیج ورزشکاران

45 هزار نفر جامعه هدف برای حلقه‌های معرفتی و بصیرتی در استان مرکزی پیش‌بینی شد

فرمانده بسیج ورزشکاران سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: به منظور ترویج فرهنگ بسیجی، بسیج ورزشکاران استان اقدام به برگزاری حلقه‌های معرفتی و بصیرتی کرده است.

45 هزار نفر جامعه هدف برای حلقه‌های معرفتی و بصیرتی در استان مرکزی پیش‌بینی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار علی ذوالفقاری در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: جامعه بسیج ورزشکاران استان از دو سال گذشته فعالیت خود را در این استان آغاز کرده است که تاکنون دو هزار ورزشکار عضو این جامعه هستند.

وی تصریح کرد: کانون بسیج ورزشکاران هم‌اکنون در چهار شهر اراک، خمین، ساوه و شازند راه‌اندازی شده است.

فرمانده بسیج ورزشکاران سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه کارهای فرهنگی در حوزه ورزش به بسیج ورزشکاران واگذار شده است، ادامه داد: به منظور توسعه و ترویج فرهنگ بسیجی، بسیج ورزشکاران استان اقدام به برگزاری حلقه‌های معرفتی و بصیرتی کرده که در شهرهای اراک، خمین، ساوه و شازند بیش از 45 هزار نفر جامعه هدف برای این حلقه‌ها پیش‌بینی شده است.

ذوالفقاری با اشاره به برنامه‌های بسیج ورزشکاران در سال جاری گفت: استفاده از پتانسیل ورزشی استان در راستای تحقق اهداف عالیه نظام، پیاده کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در عرصه ورزش با همکاری همه اداره‌های ورزش استان، تقویت روحیه معنوی و اخلاق‌گرایانه در جامعه ورزشی، جلوگیری از نفوذ و شبیخون فرهنگی و عرفان‌های نوظهور، ایجاد زمینه اخلاق گرایی و تعالی فرهنگی در ورزش، فراهم کردن بستر لازم برای به کارگیری شخصیت‌های مهم ورزشی در عرصه ورزش از مهم‌ترین سیاست‌ها و اولویت‌های بسیج ورزشکاران استان در سال‌جاری به شمار می‌رود.

وی رشد تربیتی و اخلاقی و بصیرتی ورزشکاران از طریق فعالیت در حلقه‌های صالحین، تلاش به منظور رشد و ارتقای فضای فرهنگی و ارزشی مکان‌های ورزشی، فراهم کردن فرصت حضور جوانان ورزشکار در اردوهای جهادی بسیج ورزشکاران و اردوهای راهیان نور، بسترسازی به منظور حضور ورزشکاران در هیئت عاشقان امام علی (ع) را از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار بسیج ورزشکاران استان در سال‌جاری برشمرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز گفت: تربیت ورزشکاران مستعد و حضور آنان در میادین مختلف ورزشی در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای اهمیت است.

سعید ملکی افزود: کانون بسیج ورزشکاران نقش مهمی در حفظ ارزش‌ها و فرهنگ اسلامی در زمینه‌های مختلف ورزشی دارد که بدون شک فعالیت بسیج ورزشکاران می‌تواند موجب حفظ ارزش‌ها و فرهنگ دینی در زمینه‌های ورزشی شود.

وی تصریح کرد: ورزشکاران از قشرهای اثرگذار در جامعه هستند که با حضورشان در میدان‌های مسابقات می‌توان روحیه و فرهنگ بسیج را بیش از پیش در جامعه ترویج داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: در فضای ورزش به لحاظ گرایش و جذب مخاطبان زیاد می‌توان برای حفظ و تقویت باورهای اعتقادی و مذهبی مردم خصوصاً جوانان اقدامات اثرگذاری انجام داد.

انتهای پیام/87009/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول