اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران اتومبیل:

جمعه بازار خودرو معضلی برای اتحادیه است/ چاپ آگهی خودرو بدون مجوز اتحادیه غیرمجاز است

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‎داران اتومبیل وجود جمعه بازار خودرو را یکی از مشکلات این اتحادیه عنوان کرد و گفت: عدم ثبت قراردادهای تخصصی و مجهول المکان بودن معامله‌کنندگان کمیسیون رسیدگی به شکایات اتحادیه را با مشکل مواجه کرده است.

جمعه بازار خودرو معضلی برای اتحادیه است/ چاپ آگهی خودرو بدون مجوز اتحادیه غیرمجاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی مجمع امور صنفی مشهد، حمیدرضا حیدری اظهار داشت: لازم است همشهریان قبل از انجام هرگونه معامله‎ای از مجاز بودن واحد صنفی مورد نظر خود اطمینان حاصل نمایند و سپس اقدام به عقد قرارداد نمایند.

وی اعلام کرد: یکی از شاخصه‌های مهم مجاز بودن واحد صنفی داشتن پروانه فعالیت است، ضمن اینکه خریداران اتومبیل باید قبل از اقدام به هرگونه خرید اتومبیل از صحت و سلامت خودرو توسط کارشناسان فنی، اطمینان حاصل نموده و مندرجات سند را با شماره شاسی و شماره موتور مطابقت داده و حتما اسناد اتومبیل را از نمایشگاه‎دار دریافت کنند.

وی افزود: توجه به این امر ضروری است که از قرارداد چهار برگی رسمی اتحادیه، برگه مخصوص خریدار و فروشنده را از واحد صنفی درخواست کنند.

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران اتومبیل در انتقاد از چاپ بعضی آگهی‌های خرید و فروش اتومبیل در روزنامه‎ها، بیان داشت: چاپ اینگونه آگهی‎ها بستر مناسبی را برای سودجویان که به تجارت می‎پردازند باز می‎کند و روزنامه‎ها موظف‎اند قبل از چاپ هرگونه آگهی، مجوز رسمی اتحادیه صنف نمایشگاه‎داران اتومبیل را از فرد درخواست نمایند تا از تخلفات افراد سودجو جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از فعالترین کمیسیون‎ها در اتحادیه صنف نمایشگاه‎داران اتومبیل، کمیسیون رسیدگی به شکایات است که آمار بسیار بالایی را در حل و فصل شکایات معامله‌‎کنندگان داشته است.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول