اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری قزوین خبر داد

راه‌اندازی مرکز موقت خرید و فروش خودرو در قزوین

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری قزوین گفت: با هدف ساماندهی فعالیت فروشندگان وسایل نقلیه، یک مرکز موقت خرید و فروش خودرو در قزوین راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی مرکز موقت خرید و فروش خودرو در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، حسین عمویی اظهار داشت: این مرکز در زمینی به وسعت یک هکتار را‌ه اندازی شد و از پانزدهم فروردین ماه سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است.

عمویی افزود: این مرکز که در شهرک عارف واقع شده است، همه روزه به جز روزهای سه شنبه آماده خدمات‌رسانی به شهروندان می‌باشد.

وی در تشریح راه اندازی این مرکز گفت: با توجه به اینکه پیش از این بسیاری از فروشندگان خودرو در مکان‌های نامتعارف اقدام به خرید و فروش خودرو می‌کردند و این امر موجب ایجاد ترافیک و مشکلات بسیار زیادی برای شهروندان می‌شد، این سازمان ساماندهی فروشندگان خودرو را در دستور کار خود قرار داد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری قزوین در پایان اظهار امیدواری کرد: با راه‌اندازی این مرکز شاهد کاهش بار ترافیکی و تسهیل در امر خرید و فروش خودرو باشیم.

انتهای پیام/2667/ن/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول