اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

یادواره‎ها، دانشگاه آموزش آرمان‎های شهدا است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: یادواره‎های شهدا دانشگاهی برای آموزش آموزه‎ها و آرمان‎های شهدا و دانشگاهی عرشی و آسمانی به شمار می‎روند.

یادواره‎ها، دانشگاه آموزش آرمان‎های شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در یادواره شهدای فرهنگی استان بوشهر اظهار داشت: ویژگی‎های شهدای فرهنگی متاخذ از متون دینی است و از آنجا که هم اهل قلم و هم اهل علم هستند، جایگاه بسیار ویژه‎ای در ساختار هندسه رفتاری دارند.

وی افزود: ولایتمداری یکی از ویژگی‎های خاص شهدای فرهنگی است و حرکت و زندگی بر مدار ولایت، دین و دیانت و پیروی از فرامین خدا، ائمه و ولی فقیه آنها را ممتاز کرده است.

صفایی بوشهری با اشاره به پیروزی شهدای فرهنگی در عرصه‎های مختلف یادآور شد: تولید علم، خودکفایی در برخی علوم، مرجعیت علمی و رشد فزاینده علم مرهون شهید فرهنگی و فرهنگ شهادت است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه تمام شهدای ما فرهنگی هستند چون انقلاب ما فرهنگی بود، یادآور شد: علم‎آموزی، جوانی و رزمندگی از دیگر شاخصه‎های شهدای فرهنگی است و اکثر شهدای فرهنگی دانش‎آموز و یا جوان بوده‎اند و با قرار گرفتن در مسیر دفاع مقدس اجری عظیم بردند.

صفایی بوشهری بیان کرد: شهدای فرهنگی انسان‎های برجسته و عالمی بودند که در علم متوقف نشدند و علم برای آنان سکوی پرشی در عرصه دفاع از آرمان‎های دین بود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: شهدا همیشه زنده‎اند و یادواره شهدا مدرسه آموزش آموزه‎ها و تجلیل و ارائه آرمان‎های آنان و سرچشمه فیاض برای جاری بودن این آرمان‎هاست.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول