اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاجی‌بابایی در یادواره شهدای فرهنگی استان بوشهر:

سند افتخار نظام تبعیت از رهبری است

وزیر آموزش و پرورش گفت: ماندگاری جانبازان و آبروی ایثارگران به تداوم تبعیت از رهبری بستگی دارد و سند افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز همین است.

سند افتخار نظام تبعیت از رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حمیدرضا حاجی‌بابایی ظهر امروز در یادواره شهدای فرهنگی استان بوشهر اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ام‎القرای اسلام است و ملت ایران پرافتخارترین ملت دنیا است چراکه 25 سال پشت سر رهبری ایستادند.

وی با بیان اینکه در برنامه‎های اسلام تفکر حرف اول را می‎زند، یادآور شد: اما در جایی که تبعیت از رهبری و حرکت در این مسیر لازم است تفکر جواب نمی‎دهد و راه شهیدان همین است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: میزان ارزش هر کس در این انقلاب به ولایتمداری و تبعیت عملی او از ولایت فقیه است و شهیدان کاملاً از رهبری تبعیت کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماندگاری جانبازان و آبروی ایثارگران به تداوم این راه بستگی دارد و سند افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز همین است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: اعتقاد عمیق دارم که اگر هشت سال دفاع مقدس نبود انقلابی باقی نمی‎ماند، هنوز ریشه‎های قوی پدران و مادران شهدا در این آب و خاک هست و مردم به برکت وجود آن‌ها زندگی می‎کنند.

حاجی‌بابایی تأکید کرد: بسیار ناجوانمردانه است که فردی در این کشور از مواهب نظام استفاده کند اما در خدمت نظام نباشد و امکان ندارد فردی برخلاف مسیر شهدا قدم بردارد و در همین دنیا عواقب کار خود را نبیند.

وی اظهار داشت: امروز به برکت خون شهدا است که اسلام ناب در همه دنیا شناسانده شده است.

گفتنی است، در این آیین از خانواده 111 شهید فرهنگی استان بوشهر تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/66006/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول