اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری:

سی تی اسکن بیمارستان لردگان راه‌اندازی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی چهارمحال و بختیاری از راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهدا لردگان خبر داد.

سی تی اسکن بیمارستان لردگان راه‌اندازی شد

رضا ایمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: بخش سی تی اسکن بیمارستان شهدا لردگان با هزینه‌ای افزون بر 15 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: ‌با راه‌اندازی این بخش در شبانه روز حداقل به 50 متقاضی خدمات ارائه می‎شود.

ایمانی بر ضرورت ارتقای خدمات‌رسانی به مردم تاکید کرد و گفت: آموزش و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز بخش سلامت استان از آرزوهای دیرین جوانان و طالبان علم در استان چهارمحال و بختیاری بود که به برکت انقلاب اسلامی و با راه‌اندازی دانشگاه علوم پزشکی در استان محقق شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی چهارمحال و بختیاری از کسب رتبه نخست پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی استان در کشور خبر داد و اظهار کرد: این دانشگاه برای نهمین بار متوالی رتبه نخست پژوهشی را کسب کرده و این روند در سال جدید نیز ادامه دارد.

وی بر ضرورت ارتقای سطح فعالیت‌های پژوهشی این دانشگاه تأکید کرد و گفت: تعداد قابل توجهی از طرح‌های پژوهشی این دانشگاه در مجامع مختلف علمی و تحقیقاتی حائز رتبه برتر شده‌اند.

ایمانی با بیان اینکه این دانشگاه از لحاظ امکانات رفاهی و آموزشی از سطح خوبی برخوردار است، گفت: پزشکی از جمله مشاغلی است که بدلیل ارتباط با جان انسان‌ها از حساسیت بیشتری نسبت به دیگر مشاغل برخوردار است، برهمین اساس آنان باید بکوشند تا آنجا که می‌توانند از توان خود برای نجات جان انسان‌ها دریغ نکنند.

انتهای پیام/68001/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول