اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام:

فاز نخست پتروشیمی ایلام 20 اردیبهشت‌ماه راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: برابر جدول زمان‌بندی اعلام شده از قبل، 20 اردیبهشت‌ماه فاز نخست پتروشیمی ایلام راه‌اندازی می‌شود.

فاز نخست پتروشیمی ایلام 20 اردیبهشت‌ماه راه‌اندازی می‌شود

جواد کمری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با توجه به جدول زمان‌بندی اعلام شده از سوی مسئولان استانی و شرکت پتروشیمی، فاز نخست این مجتمع 20 اردیبهشت‌ماه امسال راه‌اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: بدون تردید برای راه‌اندازی فاز نخست این مجتمع از مردم، رسانه‌ها، مسئولان ارشد کشوری، استانی و دکتر احمد شوهانی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی دعوت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام تصریح کرد: من به عنوان یک خدمتگزار کوچک در استان ایلام دست همه مسئولان استان از جمله نماینده مردم ایلام را در راه خدمت صادقانه به مردم این دیار سلحشور و قدرشناس می‌فشارم و در راه خدمتگزاری به مردم استانم کوتاهی نخواهم کرد.

کمری خاطرنشان کرد: در این راه نیز از همه ظرفیت‌های استان از جمله استاندار، نماینده ولی‌فقیه در استان و نماینده مردم ایلام در مجلس استدعای یاری داشته و دست همه آنان را می‌فشارم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: خدمت به مردم استان ایلام افتخار بزرگی است که نصیب بنده شده که به آن می‌بالم.

وی ادامه داد: در راستای افتتاح فاز نخست مجتمع پتروشیمی ایلام نیز با وجود همه مشکلات موجود که همه به خوبی به آن اذعان دارند، تلاش بی‌وقفه‌ای داشته و وعده گذشته‌ام در خصوص افتتاح فاز نخست آن در اردیبهشت سال‌جاری به قوت خود باقی‌ است.

انتهای پیام/2246/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول