اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای رویارویی با النصر

سپاهان فردا به امارات سفر می‌کند

تیم فوتبال سپاهان برای رویارویی با تیم النصر در دور برگشت مرحله گروهی فردا عازم امارات می‌شود.

سپاهان فردا به امارات سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته دوم دور برگشت مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری پیگیری می‌شود. تیم سپاهان در رقابت‌های این هفته باید به دیدار تیم النصر امارات برود؛ از این رو عصر فردا از تهران عازم امارات می‌شود.

نماینده اصفهان که برای دیدار هفته سی‌وسوم لیگ برتر فوتبال به گیلان سفر کرده بود، پس از بازگشت از رشت به تهران رفته تا برای سفر به امارات آماده شود.

شاگردان کرانچار در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم النصر امارات بود که توانست این تیم را شکست دهد، اما سه شکست بعدی موجب شد تا طلایی‌پوشان شانسی برای صعود به مرحله بعدی نداشته باشند.

سپاهان در حال حاضر در رده سوم گروه خود جای گرفته و تنها در صورتی امکان راه‌یابی به مرحله بعد را پیدا می‌کند که دو دیدار آینده خود را با برتری پشت سر گذاشته و تیم الغرافه قطر نیز برابر حریفانش مغلوب شود.

تیم الأهلی عربستان در حال حاضر صعود خود از این گروه را قطعی کرده و تیم الغرافه قطر با یک تساوی نیز می‌تواند راهی مرحله بعدی شود.

انتهای پیام/63006/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول