اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز:

سپاه با مأموریت‌های ویژه در دفاع از کیان نظام گام‌های اساسی برداشته است

نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نیروی منسجم مردمی عنوان کرد و گفت: سپاه با مأموریت‌های ویژه در دفاع از کیان نظام گام‌های اساسی برداشته است.

سپاه با مأموریت‌های ویژه در دفاع از کیان نظام گام‌های اساسی برداشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام محمدجواد موحد ظهر امروز در نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تشکیل سپاه امید مضاعفی در بین مردم ایران ایجاد شد چرا که سپاه با مأموریت‌های مختلف و حضور در عرصه‌های گوناگون توانست خواسته‌های مشروع مردم را به درستی انجام دهد.

وی در ادامه با اشاره به این که سپاه پاسداران در سال 58 و با فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد، افزود: این نیروی مردمی همواره در جریان‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، مذهبی و اقتصادی با مردم بوده و خواهد بود.

موحد یکی از ویژگی‌های بارز سپاه پاسداران را ولایتمداری دانست و خاطرنشان کرد: سپاه همواره در دفاع از میهن و مبارزه با دشمنان پیشقدم بوده است و امروز با دستیابی به دستاوردهای مهم دفاعی و نظامی به عنوان سدی محکم در برابر تهاجمات دشمنان محسوب می‌شود.

این مسئول با اشاره به این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و در دوران سازندگی نیز کارنامه درخشانی دارد، عنوان داشت: نقش‌آفرینی‌های سپاه در دوران جنگ تحمیلی و دوران سازندگی بسیار درخشان است، چرا که این سپاه در آن دوران با عملیات‌های مختلف توانست بخشی از خاک کشور را که در ابتدای جنگ به دست دشمن افتاده بود، از آنان پس بگیرد و امروز نامی نیک را از خود به یادگار بگذارد.

نامزدهای انتخاباتی از تخریب یکدیگر بپرهیزند

نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود به برگزاری انتخابات در کشور اشاره کرد و گفت: مهمترین اقدام در برگزاری انتخاباتی سالم، پرهیز از تخریب نامزدهای انتخاباتی توسط دیگر کاندیداها است.

موحد ادامه داد: نامزدهای انتخاباتی از دادن وعده‌های غیرقابل تحقق به شدت بپرهیزند، چرا که عدم تحقق این وعده‌ها نارضایتی مردم و بی‌اعتمادی را در بین آنان و مسئولان ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: در هر صورت ما چه بخواهیم و چه نخواهیم کاندیداهای انتخاباتی در بین مردم طرفدارانی دارند، ‌لذا نامزدهای انتخاباتی باید با حفظ وحدت و آرامش و رعایت اخلاق انتخاباتی در برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات تلاش کنند.

انتهای پیام/2302/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول