اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

همه در خصوص پروژه‌های همدان اظهار نظر می‌کنند

استاندار همدان با انتقاد از مصاحبه‌های انجام شده در خصوص کندی ریل‌گذاری در پروژه راه آهن تهران ـ همدان گفت: این موضوع جالب است که در استان هر مسئول و غیر مسئولی راجع به پروژه‌ها مصاحبه کرده است.

همه در خصوص پروژه‌های همدان اظهار نظر می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، استاندار همدان و تنی چند از مسئولان از پروژه‌های مهر ماندگار دانشگاه علوم پزشکی همدان بازدید کردند.

این پروژه‌ها شامل بیمارستان قلب فرشچیان، ساختمان داروسازی علوم پزشکی و خوابگاه 400 نفره برای دانشجویان دختر بوده است.

استاندار همدان در حاشیه این بازدید در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا روند اجرای پروژه راه آهن همدان با کندی پیش می‌رود؟ با انتقاد از مصاحبه‌های انجام شده پیرامون کاهش ریل‌گذاری راه آهن تهران ـ همدان افزود: این موضوع جالب است که در استان همدان هر مسئول و غیر مسئولی راجع به پروژه‌ها مصاحبه کرده است.

علی‌محمد آزاد ادامه داد: در استان همدان کارهای خوب انجام شده را دیگران می‌برند اما وقتی مسئولیت یا اشکالی به وجود می‌آید بدی‌ها برای دولت می‌ماند.

وی انجام پروژه راه‌آهن تهران ـ همدان را دستور ویژه رئیس جمهور بیان کرد و اظهار داشت: با تأکید ویژه رئیس جمهور این طرح تا پایان دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار همدان کاهش ورود ریل به کشور را یادآور شد و افزود: با این وجود ما همچنان بر سر حرف خود مبنی بر اتمام پروژه راه‌آهن همدان - تهران تا پایان دولت هستیم.

وی با اشاره به برخی شنیده‌ها مبنی بر کاهش پروژه‌های مهر ماندگار تصریح کرد: پروژه‌های مهر ماندگار دارای زمانبندی معینی بوده و طبق زمانبندی تعریف شده انجام می‌شوند و دولت هیچ طرح مهر ماندگاری را کاهش نخواهد داد.

آزاد اضافه کرد: در استان تنها پروژه بحث سد گرین بود که عنوان طرح به خاطر مشکل تایپی، نادرست مطرح شده بود چرا که عنوان اصلی آن راه دسترسی تونل انحراف آب بود که به عنوان مهر ماندگار در حال انجام است.

استاندار همدان با بیان اینکه شش پروژه مهر ماندگار در استان به بهره‌برداری رسیده گفت: یک پروژه آن هم سد سرابی تویسرکان است که در آینده‌ای نزدیک آبگیری خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه‌های در حال انجام در دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: فاز نخست بیمارستان قلب فرشچیان با 120 تختخواب تا پایان مردادماه، ساختمان داروسازی و خوابگاه 400 نفره دانشجویی نیز تا پایان خرداد به بهره‌برداری خواهند رسید.

آزاد در پایان یادآور شد: اعتبارات اختصاص یافته به پروژه‌های مهر ماندگار در سال گذشته به صورت صد در صدی اختصاص یافت و در سال 92 تعهدات داده شده تأمین و اختصاص خواهد یافت.  

انتهای پیام/89017/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول