اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد

اصفهان پیشرو در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان بوشهر/شماره حساب 99999 بانک‌ها آماده دریافت وجوهات نقدی

مدیر عامل هلال احمر استان اصفهان گفت: پس از آگاهی از وقوع زلزله 6.5 دهم ریشتری در استان‌های کاکی و شنبه در بوشهر به سرعت گروه امداد و نجات این استان خود را به محل حادثه رسانید.

اصفهان پیشرو در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان بوشهر/شماره حساب 99999 بانک‌ها آماده دریافت وجوهات نقدی

محسن مومنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های مختلف اظهار کرد: عملیات آواربرداری روز گذشته در محل حادثه دیده انجام شد و در اطراف روستاهای شنبه و کاکی اسکان اضطراری صورت گرفت و آماده‌باش نیروهای امدادی هلال‌احمر در منطقه جنوب ساماندهی شد.

وی ادامه داد: برای رفع برخی از نیازهای حادثه‌دیدگان اقدام به ارسال کمک به زلزله‌زدگان کردیم که شامل هزار تخته موکت، 200 تن نایلون سنگری، سه هزار تخته پتو، یک هزار چادر امدادی، 500 بسته مواد غذایی و هزار ست ظروف است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: به منطقه دو وانت امدادی و شش دستگاه آمبولانس اعزام کردیم و همچنین چهار تیم جستجو و نجات، چهار تیم اسکان و تغذیه، دو گروه 70 نفره امدادگران عملیاتی که متخصص در جستجو هستند، در محل حادثه حضور دارند و تا ظهر امروز تیم درمان اضطراری در منطقه مستقر می‌شود.

وی افزود: از زمان وقوع حادثه بسیاری از پزشکان، متخصصان استان اصفهان و مردم آمادگی خود را برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان اعلام کردند که در صورت لزوم پزشکان داوطلب را اعزام می‌کنیم و مردم نیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 99999 بانک‌های ملی، ملت و مسکن به نام جمعیت هلال احمر واریز کنند و برای دریافت کمک‌های غیرنقدی در صورت لزوم اطلاعیه‌هایی از طریق سازمان صدا و سیما به اطلاع می‌رسد.

مومنی در پایان اضافه کرد: تاکنون 37 نفر کشته و 882 نفر از هموطنان زخمی شده‌اند و 700 باب واحد مسکونی تخریب شده است؛ ضمن اینکه در حال حاضر 500 نفر از اعضای جمعیت جوانان هلال احمر به شکل آماده‌باش هستند که در صورت نیاز به محل اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/2301/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول