اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند در آیین کمک به زلزله‏زدگان:

مردم بوشهر بر گردن ملت ایران حق دارند/ حساب 100 امام تقویت شود

امام جمعه دماوند در آیین کمک به زلزله‏زدگان استان بوشهر در حاشیه نماز جمعه امروز این شهر گفت: مردم بوشهر بر گردن ملت ایران حق دارند و حساب 100 حضرت امام باید برای ساخت مسکن در این منطقه تقویت شود.

مردم بوشهر بر گردن ملت ایران حق دارند/ حساب 100 امام تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی ظهر امروز در حاشیه آیین سیاسی عبادی نماز جمعه دماوند در آیین کمک به زلزله‏زدگان ضمن بیان تسلیت به حادثه‏دیدگان زلزله استان بوشهر اظهار داشت: بوشهر به عنوان استانی دارای مردم ولایی و انقلابی مطرح است و علمای بزرگی از این استان برخاسته‏اند و در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع از انقلاب حماسه‏آفرینی کرده‏اند.

وی تصریح کرد: مردم و جوانان استان بوشهر به واسطه حضورشان در مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران همواره حماسه‏ساز بوده‏اند.

امام جمعه دماوند افزود: مردم ایران، حماسه دلیران تنگستان را هیچ وقت فراموش نمی‏کنند و حماسه هشت سال دفاع مقدس و حضور مردم عزیز استان بوشهر در آن دوران سخت را هرگز از یاد نخواهند برد.

علاءالدینی اضافه کرد: بسیاری از خانواده‏هایی که امروز به خاطر وقوع زلزله در استان بوشهر دچار آسیب شده‏اند، از همان خانواده‏هایی هستند که در هشت سال دفاع مقدس از امنیت و کیان نظام جمهوری اسلامی در منطقه خودشان که خطه‏ای مرزی است، دفاع کردند.

وی تصریح کرد: مردم استان بوشهر همچنین با گسیل داشتن نیروهای خلاق و مومن به میادین مختلف و صحنه‏های نبرد هشت سال دفاع جانانه ملت ایران، شهدای عظیمی را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

امام جمعه دماوند گفت: مردم بوشهر بر گردن ملت ایران حق دارند تا هم از جهت زبانی این حادثه را به مردم شریف استان بوشهر تسلیت بگوییم و هم به لحاظ عملی همراهی مادی و امکاناتی شود.

علاءالدینی با بیان اینکه تشکیل حساب 100 امام خمینی (ره) نیز در همین ایام صورت گرفته است، اظهار داشت: نوع نگرش حضرت امام بر تامین مسکن برای انسان‏هایی که حادثه می‏بینند یا نیازمند هستند، باید بازشناسی شود.

امام جمعه دماوند افزود: حساب 100 امام ظرفیت بزرگی است که امروز می‏تواند برای کمک به زلزله‏زدگان توسط مردم تقویت شود و با همین حساب و حساب‏های ویژه‏ای که از طرف مسئولان اعلام شده است، باید به کمک مردم زلزله‏زده استان بوشهر بشتابیم.

انتهای پیام/2568/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول