اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بروجن در مجلس:

مشکلات بخش ارتباط رسانی بروجن بررسی شد

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات و کمبودهای بخش ارتباط رسانی شهرستان بروجن در نشستی با مدیرکل صدا و سیمای استان مورد بررسی قرار گرفت.

مشکلات بخش ارتباط رسانی بروجن بررسی شد

امیرعباس سلطانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به نشست اخیر خود با مدیرکل صدا و سیمای این استان اظهار کرد: عملکرد صدا و سیمای استان در بخش‌های مختلف قابل قبول و رضایت‌بخش است اما در این میان مشکلات و نارسایی‌هایی وجود دارد که با هم‌فکری و تبادل نظر می‎توان آن را برطرف کرد.

وی افزود: در همین راستا با مجموعه صدا و سیمای استان نشستی برگزار و در آن مسائل و نارسایی‌هایی موجود این بخش در شهرستان مورد بررسی قرار داده شد.

سلطانی با یادآوری رسالت صدا و سیما در نگاه همه‎جانبه به جغرافیای استان، خواستار انعکاس هرچه بیشتر خواسته‎ها و مطالبات مردم شهرستان بروجن شد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌‌های بالای این شهرستان، تصریح کرد: این شهرستان از ظرفیت‌های بی‌شمار تاریخی، فرهنگی و سرمایه‌های نیروی انسانی تحصیلکرده برخوردار است که می‎تواند پشتوانه‎ای برای تعالی فرهنگی استان باشد.

سلطانی بر ضرورت همدلی و همراهی مسئولان استان تاکید کرد و گفت: با ایجاد همدلی بین مسئولان و تلاش در راستای توسعه همه‎جانبه می‎توان شاهد رشد و تعالی بیش از پیش استان بود.

وی ادامه داد: در این راستا صدا و سیما می‌تواند به عنوان پل ارتباطی بین مسئولان  و مردم از تلاش اقشار جامعه به ویژه نخبگان و صاحب‌نظران در مسیر رشد و توسعه در برنامه های خود، پشتیبانی کند.

سلطانی از استقرار دفتری مجزا در مجتمع تجاری ایرانیان به دفتر خبری واحد صدا و سیمای این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: برای رفع مسائل و کمبودهای صدا وسیمای شهرستان تمام تلاش خود را به کار گرفته و در این رابطه از همه ابزارهای لازم و مجاز در مجلس شورای اسلامی استفاده می‌کنم.

انتهای پیام/68004/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول