اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز سامد هرمزگان:

مردم نباید در پیچ و خم راهروهای ادارات معطل بمانند

مدیر مرکز سامد هرمزگان گفت: مردم ما مستحق خدمت هستند و نباید در پیچ و خم راهروهای ادارات و دستگاه‌های اجرایی معطل بمانند.

مردم نباید در پیچ و خم راهروهای ادارات معطل بمانند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالرضا محمدی صبح امروز طی نشستی ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: مردم ما مستحق خدمت هستند و نباید در پیچ و خم راهروهای ادارات و دستگاه‌های اجرایی معطل بمانند. 

وی نامگذاری سال‌جاری توسط رهبر فرزانه انقلاب را از تدابیر اندیشمندانه و مدبرانه ایشان دانست و افزود: سال 92، سال خلق حماسه‌های بزرگ در ابعاد سیاسی و اقتصادی است که به فضل الهی در سایه وفاق و همدلی شعار سال مقام معظم رهبری جامه عمل پوشانده شود.

مدیر مرکز سامد هرمزگان ادامه داد: هرگونه خدمت به مردم و جامعه باعث ایجاد اطمینان و آرامش خاطر آنان می‌شود و باید بدانیم قرار گرفتن در موقعیت و شرایطی که بتوان مشکلات و نیازمندی‌های مردم را رفع کرد یک فرصت معنوی است.

وی در ادامه به نقش مدیران در زمینه نهادینه کردن فرهنگ مردم مداری در دستگاه‌های دولتی اشاره کرد و اظهار داشت: خدمت به مردم باید در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد و زمینه هرچه بیشتر رضایتمندی عمومی را فراهم آورد.

محمدی یادآور شد: دیدار هفتگی مردم با مسئولان که روزهای سه شنبه صورت می‌گیرد، جلوه‌‌ای از مردمی بودن مسئولان نظام جمهوری اسلامی است.

وی برقراری ارتباط نزدیک مسئولان ارشد استان با مردم را اقدامی موثر و تعیین کننده بیان کرد و اظهار داشت: این روش مدیریتی که نشات گرفته از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است، منجر به جلب رضایت مردم می‌شود و شرایط همدلی و وفاق بیشتر بین مردم و مسئولان را فراهم می‌آورد.

انتهای پیام/88007/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول