اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دشتستان خبر داد

عامل قتل جوان 25 ساله برازجانی دستگیر شد/ اختلافات قبلی عامل قتل

فرمانده انتظامی دشتستان گفت: عامل قتل جوان 25 ساله برازجانی دستگیر شد.

عامل قتل جوان 25 ساله برازجانی دستگیر شد/ اختلافات قبلی عامل قتل

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، داوود محمودزاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تأمین امنیت و آسایش شهروندان از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: همکاری مردم با نیروی انتظامی در برقراری امنیت بسیار خوب و قابل قبول بوده و به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم.

فرمانده انتظامی دشتستان از دستگیری عامل قتل جوان برازجانی خبر داد و خاطر نشان کرد: در درگیری که شنبه‌ شب هفته جاری در برازجان رخ داد یک جوان 25 ساله به نام «الف - ر» توسط فردی 40 ساله به نام «م- الف» مورد اصابت چاقو قرار گرفت و موجب فوت وی شد.

محمودزاده تصریح کرد: مأموران کلانتری 11 برازجان پس از اطلاع از وقوع این درگیری در شهرک فتح خیابان دکتر حسابی بلافاصله در محل حاضر و با بررسی به عمل آمده از صحنه درگیری، یک تیغه چاقو کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به جزئیات عملیات دستگیری قاتل اضافه کرد: با هماهنگی مقام قضایی پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان قرار گرفته و مأموران پلیس آگاهی پس از تحقیقات وسیع و گسترده و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی موفق شدند در مدت زمانی کوتاهی قاتل فراری را دستگیر و به پلیس آگاهی تحویل دهند؛ متهم در بازجویی‌های تخصصی به عمل آمده صراحتاً به ارتکاب قتل، اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی اعلام کرد.

محمودزاده گفت: برای ایجاد نظم و امنیت در شهرستان دشتستان از تمام پتانسیل‌های خود به نحو مطلوب بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2452/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول