اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی سپاه شهرستان جم:

هدف غرب کاهش حضور مردم در انتخابات آینده است

مسئول سیاسی سپاه جم حضور گسترده مردم در انتخابات، ایجاد فضای امید و پرهیز از سیاه‌نمایی را از الزامات و پیش نیازهای حماسه سیاسی دانست و گفت: هدف غرب کاهش حضور مردم در انتخابات آینده است.

هدف غرب کاهش حضور مردم در انتخابات آینده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالرضا ریزی بعد از ظهر امروز در گردهمایی سیاسی بسیجیان و پاسداران شهرستان جم در محل سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم به ویژگی‌های سال جهاد سیاسی و جهاد اقتصادی پرداخت و اظهار داشت: تحقق شعار سال باید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: حماسه سیاسی در واقع، کنش و واکنشی در حوزه سیاست و قدرت است که مبتنی بر منطق و عقلانیت،‌ بصیرت و موقع‌شناسی است.

ریزی با اشاره به زمینه‌های طرح حماسه سیاسی از دیدگاه مقام معظم رهبری به مواردی از قبیل روند اختلافات سلیقه‌ای در عرصه سیاسی، روند بد اخلاقی سیاسی، روند فشارهای حقوقی و احتمال توطئه در انتخابات آینده اشاره کرد.

مسئول سیاسی سپاه شهرستان جم با بیان اینکه طرح حماسه سیاسی اهدافی را دنبال می‌کند گفت: نشاط سیاسی، تقویت مشروعیت مردمی، معرفی الگوی مردم‌سالاری دینی و تغییر نگرش در مخالفان از جمله این اهداف است.

وی وجود بصیرت و موقع‌شناسی، حضور گسترده مردم در انتخابات، ایجاد فضای امید و پرهیز از سیاه‌نمایی را از الزامات و پیش نیازهای حماسه سیاسی دانست و ابراز داشت: هدف غرب کاهش حضور مردم در انتخابات آینده است.

مسئول سیاسی سپاه شهرستان جم در ادامه به جریان‌های مطرح شده در عرصه سیاسی اشاره و همزمانی دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، بروز حساسیت‌ها و هیجان کشور و پایان 2 دوره رئیس جمهور فعلی و جدید بودن چهره سکان‌دار قوه مجریه را از اهمیت و ویژگی‌های انتخابات آینده برشمرد.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول