اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان گرمسار:

دانش‏آموزان ایرانی راه شهدای هسته‏ای را ادامه می‏دهند

مسئول اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان شهرستان گرمسار گفت: دانش‏آموزان ایرانی راه شهدای هسته‏ای را ادامه می‏دهند و نظام اسلامی روز به روز در عرصه‏های علمی پیشرفت خواهد داشت.

دانش‏آموزان ایرانی راه شهدای هسته‏ای را ادامه می‏دهند

حسن آخوندی در حاشیه مراسمی با حضور دانش‏آموزان ضمن گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‏ای در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در گرمسار، استفاده صلح‏آمیز از انرژی هسته‏ای شامل غنی‏سازی با اهداف صلح‏آمیز را به عنوان هسته مرکزی این فناوری در کشور دانست و اظهار داشت: دشمن برای ایجاد ابهام و خدشه‏دار کردن فعالیت‏های صلح‏آمیز ما از دست‌زدن به هیچ حربه‏ای فروگذار نکرده است.

وی تأکید کرد: دانشمندان و دولت‏مردان ما در همه عرصه‏ها ولایت‏پذیر و تابع سخنان رهبر معظم انقلاب هستند و اتهامات مستمر دشمنان بی‏اساس و بی‏تأثیر است.

مسئول اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان شهرستان گرمسار ضمن اشاره به تبلیغات گسترده دشمن با مضمون خواست ایران برای ساخت سلاح هسته‏ای ادامه داد: امروز دشمن از پیشرفته‏ترین ابزارها و تکنیک‏ها در جهت تخریب فکر و اندیشه جهانیان علیه ما بهره جسته است.

آخوندی تأکید کرد: ملت ایران و نظام اسلامی در موقعیت جدیدی قرار گرفته است و برای مقابله با این حربه دشمن لزوماً نیازمند شکیبایی و حمایت همه جانبه مردم هستیم.

مسئول اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان شهرستان گرمسار افزود: امید است که هر ساله شاهد پیشرفت هر چه بیشتر ایران در عرصه‏های مختلف علمی و تحقیقاتی باشیم.

انتهای پیام/2249/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول